1050 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op The_Anouk

Er al vier dagen van uitgaande dat mijn miskraam in gang was,... zojuist bi ...
Geweldig nieuws! Wat fijn zeg 馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Kellssss

Oh wauw wat bijzonder!! Zoooo fijn voor jullie. Wil niet weten hoe jullie ...
Ja ik was gewoon 4 dagen verdoofd joh. Dacht aan bbz en aan alle gevolgen die konden komen. De krampen en t donkere bloed/slijmvlies,...ik denk dit was t weer. We kregen te horen dat het verband hield met de obstipatie. Dus zo zie je maar weer dat je nooit iets 100% zeker weet tot aan de echo. Dank tot nu toe voor ieders lieve reactie! Ik kan nog niet slapen, zo blij ben ik voor nu!

茅茅n jaar geleden

Gisteren een hele mooie echo gehad! Het is nu al een kleine druktemaker 馃ぃ hartje goed zien kloppen! 13 januari hebben we de termijnecho, voor nu is de voorzichtige datum 4-8-2023! Heel bijzonder je eerste kindje zo te zien!

茅茅n jaar geleden

Wij hebben gister een goede echo gehad! 鉂わ笍 uitgerekende datum is aangepast naar 30 juni ipv 3 juli. Vandaag ben ik dus 11 + 5. 馃ぐ馃徏 Ik begin nu pas echt het besef te hebben dat ik weer echt zwanger ben. Ik vond het moeilijk om blij te zijn voordat ik weer een goede echo had. Nu kan ik weer lekker gaan genieten. Voel me ook heel goed, heb eigenlijk nergens meer last van!

茅茅n jaar geleden

Vandaag tijdens de intake toch even mogen spieken. 1 dagje achteruit gezet, maar kon met de termijnecho nog veranderen. Nu dan 9+3 of 9+4. Al heel duidelijk beeld 馃グ

茅茅n jaar geleden

Vandaag de tweede echo gehad en alles was gelukkig in orde en weer goed gegroeid! 1 dag vooruitgezet, nu 9+2 馃グ

茅茅n jaar geleden

Wat fijn onderstaande mama's! Geniet ervan! 馃

茅茅n jaar geleden

Na bloedverlies zondag en maandag mocht ik gelukkig langskomen voor een echo! Eigenlijk was ik pas donderdag aan de beurt voor de termijnecho. Gelukkig was alles in orde en is 9 juli onze uitgerekende datum 馃槏馃グ

茅茅n jaar geleden

Wat een boel mooie echo鈥檚 hieronder! 馃グ Nog meer dames die morgen hun 1e echo hebben? Ik ben morgen volgens eigen berekening 8+3 en heb dan de 1e vitaliteitsecho. Super benieuwd maar ook heel gespannen. Toch ook wel bang voor slecht nieuws 馃槙 Hoe gaan jullie met die angst om? 馃馃徎

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lisette21

Wat een boel mooie echo鈥檚 hieronder! 馃グ Nog meer dames die morgen hun 1e e ...
Ja wij hebben morgen de eerste echo. Ik zou dan ongeveer 9 weken zijn. Ondanks dat het mijn vierde zwangerschap is, blijft het spannend.

茅茅n jaar geleden

Reactie op JYB

Ja wij hebben morgen de eerste echo. Ik zou dan ongeveer 9 weken zijn. Ond ...
Spannend! Hoe laat ben je aan de beurt? Ik gelukkig al in de ochtend 馃槵

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lisette21

Spannend! Hoe laat ben je aan de beurt? Ik gelukkig al in de ochtend 馃槵
Wij pas 13.30 dus net even wat langer geduld hebben.

茅茅n jaar geleden

Vandaag termijn echo gehad. 鉂わ笍 1 juli uitgerekend

茅茅n jaar geleden

Hi! As maandag termijn echo met dan 10+3 weken, heeft iemand echo van deze week! Ben zo nieuwsgierig 馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op nrijn

Hi! As maandag termijn echo met dan 10+3 weken, heeft iemand echo van deze ...
Ik heb ook maandag echo en dan ben ik 10+6馃グ ik ben ook benieuwd naar een echo van die week馃槏

茅茅n jaar geleden

Reactie op nrijn

Hi! As maandag termijn echo met dan 10+3 weken, heeft iemand echo van deze ...
Oeh ik woensdag met 10+3! Ook heel benieuwd wat we dan al kunnen bewonderen 馃槏

茅茅n jaar geleden

Reactie op nrijn

Hi! As maandag termijn echo met dan 10+3 weken, heeft iemand echo van deze ...
dit was 10+2

茅茅n jaar geleden

Reactie op mini85101423

dit was 10+2
Oh wat mooi 馃槏馃グ. Zo leuk allemaal! Mega bedankt

茅茅n jaar geleden

Reactie op Ieske16

Ik heb ook maandag echo en dan ben ik 10+6馃グ ik ben ook benieuwd naar een e ...
Spannneend, ik zal laten weten!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Carmdevries

Oeh ik woensdag met 10+3! Ook heel benieuwd wat we dan al kunnen bewonderen ...
Jaaaa leuk h猫! Ik zal laten weten 鉂わ笍