1050 Reacties

één jaar geleden

Reactie op OmienTom

Vandaag termijn echo gehad. ❤️ 1 juli uitgerekend
Leuk!!! En al een echt kindje🥰 Hoeveel weken ben je dan nu?

één jaar geleden

8 weekjes :)

één jaar geleden

Reactie op Carmdevries

Oeh ik woensdag met 10+3! Ook heel benieuwd wat we dan al kunnen bewonderen ...
Ik weet niet of ik het al gezegd had, maar wij lopen ècht tegelijk. Woensdag de 21ste ben ik ook 10+3, dan een intakegesprek bij de vk maar wil toch even vragen of we even mogen spieken bij de 👶🏼 omdat we het drie/vier dagen later aan de familie willen vertellen 🎄🎅🏼

één jaar geleden

Reactie op mcmxxxxxxx

Ik weet niet of ik het al gezegd had, maar wij lopen ècht tegelijk. Woensda ...
Jaaaa wat leuk! Voor mij wordt het de termijnecho, dus dan mag ik het frummeltje sowieso weer zien. Nog steeds best spannend allemaal he….

één jaar geleden

Reactie op Ieske16

Ik heb ook maandag echo en dan ben ik 10+6🥰 ik ben ook benieuwd naar een e ...
11+1

één jaar geleden

Reactie op mini85101423

11+1
Wauw heeel mooi😍😍😍

één jaar geleden

Reactie op Lottevdakker1997

Na bloedverlies zondag en maandag mocht ik gelukkig langskomen voor een ech ...
Wat een opluchting is dat hè,.... super fijn voor jullie!

één jaar geleden

Reactie op Lisette21

Wat een boel mooie echo’s hieronder! 🥰 Nog meer dames die morgen hun 1e e ...
Spannend,... heel veel succes!! 🍀

één jaar geleden

Reactie op Lisette21

Wat een boel mooie echo’s hieronder! 🥰 Nog meer dames die morgen hun 1e e ...
Mijn vader zei vandaag tegen mij. Gewoon zorgen dat je gezond leeft. Verder heb je er toch geen invloed op. De spanning is veel slechter voor je kindje dan wat dan ook. 🤷🏾‍♀️ dat onthoud ik zelf heel erg tot aan week 20.

één jaar geleden

Reactie op The_Anouk

Mijn vader zei vandaag tegen mij. Gewoon zorgen dat je gezond leeft. Verder ...
Thanks! Wat zijn vaders toch altijd wijs hè 😛😉 de mijne zou precies het zelfde zeggen als ie er vanaf wist.🫣 Ik heb vannacht gedroomd dat we de afspraak hadden gemist en niemand te pakken kregen om te verzetten, wat een hel. 🥹😂 Gelukkig zijn we op tijd wakker Haha. Zo spannend 🙏🏻🤞🏻🍀

één jaar geleden

Hier echo volgende week woensdag ben de dagen aan het aftellen dan ben ik juist 12weken en kan ik via deze foto zien wat het gaat mss worden 😍🤩

één jaar geleden

Mijn echo was goed!! Precies 8+3 zoals ik had berekend en 19mm. Sterk kloppend hartje ❤️ 🥹🥰

één jaar geleden

Zojuist terug van de echo 8+5 alles was goed hij of zij bewoog al veel hartje klopt goed😍

één jaar geleden

17:45 termijn echo 10 weken + 3 Al heb ik 9 dagen geleden nog een goede pret echo gehad toch licht gespannen maar denk dat iedereen dat wel heeft voor iedere echo.

één jaar geleden

Gisteren een mooie termijnecho gehad. Mijn uitgerekende datum is 3 dagen vervroegd, nu 4 juli. Ben nu 11 + 2 Over 2 weken de 13 weken echo.

één jaar geleden

Hier een goede echo gehad, 10+3 dus 2 dagen vooruit gezet op mijn eigen berekening

één jaar geleden

Wij hebben ook een goede echo gehad. Ik ben 1 dag achteruit gezet. 30 december de termijn echo.

één jaar geleden

Reactie op Moniek90

Gisteren een mooie termijnecho gehad. Mijn uitgerekende datum is 3 dagen ve ...
Mooie echo! Hier wachten tot 5 januari met 13 weken echo, ben dan 14+4. Hadden niet eerder plek. Zo eng, zolang wachten maar ach een echo veranderd niets aan wat er binnen gaande is natuurlijk 😅

één jaar geleden

Reactie op Lisette21

Thanks! Wat zijn vaders toch altijd wijs hè 😛😉 de mijne zou precies het z ...
Hihi je onderbewustzijn houdt je alert 😁

één jaar geleden

Reactie op Lisette21

Mijn echo was goed!! Precies 8+3 zoals ik had berekend en 19mm. Sterk klopp ...
Super fijn Lisette!!