1050 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Helaas te horen gekregen dat het is gestopt met groeien, en ook pas net.. G ...
Heel veel sterkte

één jaar geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Helaas te horen gekregen dat het is gestopt met groeien, en ook pas net.. G ...
Vreselijk verdrietig. Heel veel sterkte 🫂

één jaar geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Helaas te horen gekregen dat het is gestopt met groeien, en ook pas net.. G ...
Wat verdrietig! 😢 Sterkte

één jaar geleden

Vanochtend de termijn echo gehad. Met de 8 weken echo iets achteruit gezet. Nu weer iets vooruit. Uitgerekende datum is nu vastgezet op 09 juli 2023! 🥰 Zo leuk om te zien dat het nu echt al ergens op lijkt in vergelijking met de vorige keer

één jaar geleden

Wij hebben weer een goede echo gehad vanmorgen!😍 morgen 11 weken! Woensdag over 2 weken de 13 weken echo en komende donderdag bloedprikken voor de nipt test🤞

één jaar geleden

9 weken en 6 dagen. Mooi kindje wat goed aan het bewegen was en in de oogjes aan het vrijven 🥰

één jaar geleden

Net onze 1e echo ….(8+3)alles inorde… 1.8cm… goed hartritme…. Wij super blij

één jaar geleden

9w5d 🥰 had termijn echo moeten zijn maar was nog te vroeg dus volgende week terug met 11 weken. Lekker aan het bewegen het kleintje 🥰🥰

één jaar geleden

Vandaag de termijnecho gehad, uitgerekend op 7-7-23 op onze trouwdag 🥰 alles zag er goed uit

één jaar geleden

Reactie op Carolavegmond

Vandaag de termijnecho gehad, uitgerekend op 7-7-23 op onze trouwdag 🥰 all ...
Wat speciaal😍

één jaar geleden

Hey iedereen, Dit was mijn 8 weken echo vandaag 🥰 uitgerekend op 1 augustus… 🍀

één jaar geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Helaas te horen gekregen dat het is gestopt met groeien, en ook pas net.. G ...
Jeetje heel veel sterkte!! 😢 wat ontzettend zuur voor jullie! Succes en sterkte met wat nog komen gaat, zo’n rottig pilletje toch.

één jaar geleden

Reactie op Joycemeiringh

9 weken en 6 dagen. Mooi kindje wat goed aan het bewegen was en in de oogje ...
Leuk! Was ook onze onthulling. De ouders kwamen even naar de boom kijken 😁🤭

één jaar geleden

Morgen naar het hartjes inloop uur met mijn moeder. Een kloppend hartje met 9 weken zou zo'n overwinning zijn op de miskraam van begin dit jaar. En extra speciaal: ik ben zelf geadopteerd, mijn moeder heeft nooit zelf kinderen kunnen krijgen. Wat gun ik haar vooral dit mooie moment van een echo die het dichtstbij mogelijk voor haar komt 😊

één jaar geleden

Hier vandaag ook weer een opluchting en een goede termijnecho gehad 💙💕 2 dagen vooruit gezet terwijl ik bij de eerst wat terug gezet was dus de kleine is goed gegroeid 😊 uitgerekende datum is nu 13 juli. Fijn kerstpakketje dit 😄

één jaar geleden

Ik moet morgen avond. Heel spannend !

één jaar geleden

Reactie op yvonneth90

Hier vandaag ook weer een opluchting en een goede termijnecho gehad 💙💕 2 ...
Fijn nieuws zeg!

één jaar geleden

Reactie op tangens001

Ik moet morgen avond. Heel spannend !
Heel veel succes🍀

één jaar geleden

Lieve meiden. Hoe gaan jullie om met emoties tijdens de eerste echo(s)? Ik vind het erg lastig om blij te zijn. Als de eerste goed is kan het bij de 2 of 3 nog fout gaan. Hoe doen jullie dit ?

één jaar geleden

Reactie op tangens001

Lieve meiden. Hoe gaan jullie om met emoties tijdens de eerste echo(s)? Ik ...
Ik vind het ook echt heel moeilijk. Ik heb meerdere miskramen gehad tussen week 6-8. Ben vandaag 10+1 en heb 2 goeie echo’s gehad en blijf angstig. 29ste termijn echo en heb het echt niet meer van de zenuwen.