1050 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Teddybear

Ik vind het ook echt heel moeilijk. Ik heb meerdere miskramen gehad tussen ...
Fijn om te horen dat meer dit hebben! Blijft spannend en je kunt er niets aan doen inderdaad. Ik duim voor je ! 🤞🍀

één jaar geleden

10+5 weken! 1 dag vooruit gezet ❤️ nog nooit zo ver gekomen bij de vorige 4 miskramen. Dit wordt het ! 🌈

één jaar geleden

Reactie op MK05

10+5 weken! 1 dag vooruit gezet ❤️ nog nooit zo ver gekomen bij de vorige 4 ...
Wat fijn, gefeliciteerd ❤️❤️

één jaar geleden

Gisteren de eerste echo gehad. Ben nu 8+4 en alles zag er goed uit! Hartje klopte ook mooi

één jaar geleden

Net een echo gehad met 12 weken alweer ✨! En het was allemaal in orde. Ik vroeg ook meteen naar de uitslag van de NIPT en ze zei dat ik die waarschijnlijk morgen of overmorgen krijg, maar dat als er iets was, ze het waarschijnlijk wel al gehoord hadden. Schijnbaar belt het ziekenhuis hun dan een paar dagen eerder op. Dus we hopen dat alles goed is 🤞🏻!

één jaar geleden

Reactie op Carolavegmond

Vandaag de termijnecho gehad, uitgerekend op 7-7-23 op onze trouwdag 🥰 all ...
Oh wat een mooie datum voor jullie. En wat een lieve echo 😍 ik ben zelf ook uitgerekend op 7/7. Dus hopelijk heb ik ook zo’n mooie echo. Mijn twee is volgende dinsdag!!

één jaar geleden

Reactie op Onlylove

Oh wat een mooie datum voor jullie. En wat een lieve echo 😍 ik ben zelf oo ...
Wat leuk ook 7/7 hele leuke datum is het 😍 spannend wel he, ookal was de eerste echo goed er kan nog zoveel gebeuren. Ik vond het wel heel leuk te zien dat er nu al zoveel verschil was en je echt armen en benen ziet en het bewoog best wel, maar je voelt dan nog niks, best raar. Succes dinsdag, komt vast goed 😃

één jaar geleden

Vandaag onze 3e echo gehad (nauwe opvolging om wille van eerdere miskramen) op 11w+2! Ons kleintje is goed gegroeid, meet vandaag zelfs al groot genoeg voor 12w 🤩 volgende maandag de NIPT, nekplooi was perfect qua afmeting en goede hartslag. We kunnen er weer even tegenaan 🥰

één jaar geleden

Niet de beste foto maar zo trots 🤩 al 6,3cm groot. De gynaecoloog denkt een jongen maar volgende week weten we het zeker.

één jaar geleden

Vanmiddag een goede termijnecho gehad bij 10+4, helemaal zien bewegen en ronddraaien. Zo bijzonder en bizar om het verschil te zien met 3 weken geleden! Van gummibeer, naar garnaal, naar een mensje 😍

één jaar geleden

Reactie op Carolavegmond

Wat leuk ook 7/7 hele leuke datum is het 😍 spannend wel he, ookal was de e ...
Juist dat. Zien bewegen en niets voelen vond ik vorige zwangerschap zo gek. Ik kon de baby toen voelen met 16 weken dus ik wacht nog een maandje geduldig af! 😅

één jaar geleden

Zo net onze intake gehad en we mochten als verassing ook eventjes kijken omdat we het met de kerstdagen aan onze naasten gaan vertellen. Ons vervroegde Kerstcadeautje om de kleine frummel zo te zien bewegen met de armpjes en beentjes. Zo onwerkelijk 🥰

één jaar geleden

Mega blij hier! 3 dagen vooruit gezet. Nu 8+5 weken. Een kloppend hartje gezet en zelfs de baby zien bewegen met de armen en benen!! 😍 Lekker grote baarmoeder en een mooi dooiezakje. Heel blij!

één jaar geleden

Reactie op tangens001

Mega blij hier! 3 dagen vooruit gezet. Nu 8+5 weken. Een kloppend hartje ge ...
Nicee!! 😁 gefeliciteerd!

één jaar geleden

Reactie op MK05

10+5 weken! 1 dag vooruit gezet ❤️ nog nooit zo ver gekomen bij de vorige 4 ...
Wat een herkenbaar gevoel,.... dat je zegt zo ver zijn we nog nooit gekomen 😊 same here vandaag!

één jaar geleden

Vandaag eerste hartjesspreekuur gehad. Dus buiten de reguliere echo's om gratis even mogen kijken. Alles was perfect. Mooie hartslag en al veel zichtbaar. Baby lag met kin op de borst al te bewegen. Onderkaak en bovenkaak waren super goed zichtbaar! En mama was erbij 🥰 Mooiste cadeau voor mij! 9+1 vandaag

één jaar geleden

Net weer een goede echo mogen hebben 🥰 loop precies op schema. 9+4 weken nu🙏🏼

één jaar geleden

Wij hebben net een echotje gehad voor een examen op een hogere school. Zo mooi om te zien hoe onze frummeltje gegroeid is!

één jaar geleden

Vandaag termijn echo gehad 12weken +4 😍

één jaar geleden

Vandaag termijn echo gehad 12weken +4 😍