1050 Reacties

茅茅n jaar geleden

Onze kleine boef had geen zin om gemeten te worden馃ぃ馃槤 kleine dwarsliggertje馃ぃ馃槤 maar wel goede echo gehad

茅茅n jaar geleden

Hier ook gister de termijn echo gehad! 10+4 ben ik hier. Kleine frummel van ongeveer 3,9 mm. 馃槏

茅茅n jaar geleden

Vandaag termijn echo gehad馃榿 1 dag vooruit gezet dus nu 10.2 en 19 juli uitgerekend. Was druk aan het bewegen en zwaaien. 馃グ馃グ

茅茅n jaar geleden

Hier vanochtend een echo gehad! Alles zag er goed uit 馃グ 9+4 nu!馃グ

茅茅n jaar geleden

Wat een mooie foto鈥檚! Hier ook een goede termijn echo gehad. Paar dagen terug gezet 9+4

茅茅n jaar geleden

Gisterochtend de eerste termijn echo gehad. De kleine was al vrolijk aan het wiebelen met de armpjes en beentjes. Zelfs weer paar dagen vooruit gezet ipv 11+3 zat ik al op 11+6 馃グ ook aan opa/oma, ouders en zus verteld gisteren en wat een heerlijke fijne emotionele reacties gehad 鉂わ笍 Iedereen een hele fijne kerst gewenst馃巺鈽冿笍馃巹

茅茅n jaar geleden

2 dagen geleden de eerste echo, dacht 9+1, leek voor nu 9+4 鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op Kimvg

Vandaag termijn echo gehad馃榿 1 dag vooruit gezet dus nu 10.2 en 19 juli uit ...
Ik ook 19 juli, heb morgen mijn termijnecho

茅茅n jaar geleden

12 weken nu mijn laatste echo was ik 11 weken en 3 dagen zwanger. Morgen me eerste termijn echo super spannend 馃檪馃檪 voor kerst tegen mijn familie gezegd. Ik heb al allemaal leuke kleertjes en knuffeltjes gekregen voor mijn baby ik hoop dat alles goed gaat komen

茅茅n jaar geleden

Vandaag termijnecho gehad met 11+3 (2 dagen erbij gekregen) nu de 'offici毛le' uitgerekende datum gekregen 15 juli 2023 馃槏 al goed zien bewegen en voor het eerst het hartje horen kloppen 馃ズ

茅茅n jaar geleden

Reactie op ShanaR

Vandaag termijnecho gehad met 11+3 (2 dagen erbij gekregen) nu de 'offici毛l ...
Ahh dan lopen wij gelijk! 馃グ鈾ワ笍

茅茅n jaar geleden

Gisterenavond onze termijn echo gehad van 10+4 naar 10+6 gezet. Vandaag 11 weekjes. De kleine was flink aan het bewegen en aan het zwaaien, zo bijzonder om te zien. We hebben het hartje gezien en zelfs even gehoord 鈾ワ笍鈾ワ笍 Helemaal in de 7de hemel nu 馃槏

茅茅n jaar geleden

Hij/zij lag lekker te slapen met de rug naar ons toe馃檲 vandaag 11 weken. Bijzonder om het hartje te horen鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op xnhdvh

Gisterenavond onze termijn echo gehad van 10+4 naar 10+6 gezet. Vandaag 11 ...
Dan kom je ook op 19juli uit toch? Bijzonder he

茅茅n jaar geleden

Gisteren de termijnecho gehad bij 9+6. Alles zag er goed uit鈾ワ笍 26 juli uitgerekend.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Carmdevries

Ahh dan lopen wij gelijk! 馃グ鈾ワ笍
Wat leuk! Hoe gaat het met je? 馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op ShanaR

Wat leuk! Hoe gaat het met je? 馃グ
Goed! Nu op rondreis door Egypte 馃檭 Beetje aanpassen op m鈥檔 vermoeidheid en lastig om goede voeding te vinden, maar verder mag ik niet klagen! Hoe voel jij je?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Carmdevries

Goed! Nu op rondreis door Egypte 馃檭 Beetje aanpassen op m鈥檔 vermoeidheid en ...
Oh wauw! Heftig ook wel weer.... ik voel me nu gelukkig sinds twee weken weer goed en ook minder moe. Vond de eerste weken niet niks eerlijk gezegd 馃

茅茅n jaar geleden

Goede echo! Vandaag 9.2 31 juli uitgerekend

茅茅n jaar geleden

Vandaag de termijnecho gehad! Alles was helemaal goed 馃グ. Weer een dag vooruit gezet naar 10.5 weken. Uitgerekende datum 21-7-2023