1050 Reacties

één jaar geleden

Vandaag ook een goede termijnecho gehad, nu 11+1. Zooo blij!!

één jaar geleden

Termijnecho weer gehad. Zéér bewegelijk kindje ☺️. Verloskundige moest er erg om lachen.

één jaar geleden

Reactie op Onzekeremama

Termijnecho weer gehad. Zéér bewegelijk kindje ☺️. Verloskundige moest er e ...
Wat een mooie duidelijke echo!

één jaar geleden

Reactie op KJ94

Wat een mooie duidelijke echo!
Dankjewel! Is nog inwendig gemaakt ☺️

één jaar geleden

Reactie op Onzekeremama

Dankjewel! Is nog inwendig gemaakt ☺️
Ah vandaar! Zomaar? Bij mijn vorige zwangerschappen was de termijn echo eigenlijk altijd uitwendig. Willen jullie het geslacht weten?

één jaar geleden

Reactie op KJ94

Ah vandaar! Zomaar? Bij mijn vorige zwangerschappen was de termijn echo eig ...
Het kindje lag er in eerste instantie verkeerd voor een duidelijk meting, inwendig naar een hoop geschut een goede meting kunnen maken. Ja we willen het heel graag weten! Ik denk al te zien aan de nub wat het is.. maar volgens mij is het nog te vroeg. Maar vind hem best duidelijk? 🫣☺️

één jaar geleden

Reactie op Onzekeremama

Het kindje lag er in eerste instantie verkeerd voor een duidelijk meting, i ...
Ja ik vind t ook heel duidelijk!! In principe zijn het tot de 12 weken allemaal meisjes tenzij de nub duidelijk een jongetje is en ik vind dit wel echt een jongens nub!!

één jaar geleden

Reactie op KJ94

Ja ik vind t ook heel duidelijk!! In principe zijn het tot de 12 weken alle ...
Bedankt voor het meekijken ☺️. Ik dacht ook idd tot 12 weken een meisjesnub, maar het lijkt mij ook duidelijk. Dan kijken wij idd hetzelfde 🫣. Spannend!! Ben benieuwd.. we gaan rond 16 weken een geslachtsecho doen. Uiteraard zijn beide geslachten meer als welkom ☺️.

één jaar geleden

Reactie op Onzekeremama

Bedankt voor het meekijken ☺️. Ik dacht ook idd tot 12 weken een meisjesnub ...
Grappig zeg! Ik deel jullie mening 😊

één jaar geleden

Vrijdag ochtend de 13 weken echo! Spannend weer 🍀

één jaar geleden

Reactie op Babybabybabyyy

Vrijdag ochtend de 13 weken echo! Spannend weer 🍀
Ik heb hem ook vrijdag om 11.00 , denk dat ik deze echo even spannend vind als dat ik de termijn echo vond, het voelt als het laatste stukje echte zekerheid dat het goed gaat met de baby voordat ik meer kan vertrouwen op mijn lichaam na de miskraam begin dit jaar.. heb er zo veel zin in maar ben er zoo zenuwachtig voor

één jaar geleden

Reactie op Poesje071

Ik heb hem ook vrijdag om 11.00 , denk dat ik deze echo even spannend vind ...
Wij ook 11.15. Ja dat vind ik ook, ook omdat ze ook alles echt na gaan lopen dat doen ze niet met de termijnecho. Voor jullie extra spannend!! Succes alvast 🍀

één jaar geleden

Vandaag termijnecho op 11+2. Zenuwen beginnen nu te komen. Hiervoor alleen maar miskramen gehad en nu voor het eerst zover gekomen. 2 goeie echo’s gehad, toch is het heel spannend

één jaar geleden

Reactie op Babybabybabyyy

Vrijdag ochtend de 13 weken echo! Spannend weer 🍀
Ik heb hem aankomende dinsdag, vind het toch echt net zo spannend als de voorgaande echo’s

één jaar geleden

Spannend! Ik heb hem volgende week woensdag🙏 vind het ook heel spannend en ook net zo spannend als andere echo’s, maar deze misschien wel nog net iets spannender omdat ze natuurlijk naar alles kijken…🍀

één jaar geleden

Vandaag de 13 weken echo gehad. Alles is goed 🥰 zo bijzonder weer!

één jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Vandaag de 13 weken echo gehad. Alles is goed 🥰 zo bijzonder weer!
Heb je een foto hoe die echo eruit ziet?🥰 of is het gewoon een 2d echo?

één jaar geleden

Vandaag termijnecho gehad. Precies 11 weken 🥰

één jaar geleden

Reactie op Teddybear

Vandaag termijnecho op 11+2. Zenuwen beginnen nu te komen. Hiervoor alleen ...
Herkenbaar. Hier hetzelfde...ook nog niet echt succes ervaringen en nu eindelijk zo ver gekomen. Dinsdag onze termijn met 11 weken 🙏🏽 Ik hoop zo dat alles goed zit!

één jaar geleden

Reactie op Tnijland

Ik heb hem aankomende dinsdag, vind het toch echt net zo spannend als de vo ...
Wij mogen ook aanstaande dinsdag,... iets eerder ivm eerdere miskraam en bbz en mijn iets oudere leeftijd. Super veel succes!! Aan allen morgen ook veel succes🍀