1050 Reacties

één jaar geleden

Reactie op MK05

Bij mijn vorige gemiste miskramen waren de symptomen plotseling weg en nu g ...
Ik vandaag ook precies 12 weken☺️ wij hebben het gisteren bekend gemaakt aan iedereen. Ik snap je gedachte met wachten totdat je het bekend wil maken. Het liefst wacht ik nog 6 weken maar m’n buik begint al te groeien en ergens is het ook wel weer lekker dat iedereen het nu weet! Ik denk dat als ik de 20 weken echo heb gehad ik pas echt kan gaan genieten 🫣 Iedereen is zo blij maar ik denk alleen maar; ja wacht eerst maar af.. ik durf nog totaal niet blij te zijn eigenlijk. Maar toch mogen we dat wel zijn hoor!🥰 Ik ben tot nu toe nog niet verder gekomen dan dit termijn (buiten mijn eerste zoontje dan). Telkens mis met 5-6 weken. Ik slik nu wel utrogestan. Dit voor progesteron bij te vullen. Het is nooit bewezen dat dit de oorzaak was maar het is wel frappant dat het nu wel goed gaat.. 🤔

één jaar geleden

Reactie op DaniekvDijk

Ik vandaag ook precies 12 weken☺️ wij hebben het gisteren bekend gemaakt aa ...
Nou weer toevallig! Ik heb deze keer ook voor t eerst utrogestan hahah het is idd nooit bewezen maar baat het niet dan schaad het niet! Ik denk dat ik kan genieten vanaf het moment dat ik hij/zij voel bewegen 🥰

één jaar geleden

Vandaag 13 weken echo gehad!😁 en ga vol goed nieuws het nieuwe jaar in👊🏻 alles tot dusver goed! 🥰fijne jaarwisseling allemaal!

één jaar geleden

Reactie op MK05

Nou weer toevallig! Ik heb deze keer ook voor t eerst utrogestan hahah het ...
Jeetje dat is inderdaad wel echt toevallig!😃 Ben jij daar zelf mee gekomen of heeft de vk/gynaecoloog jou dat aangeraden?

één jaar geleden

Reactie op DaniekvDijk

Jeetje dat is inderdaad wel echt toevallig!😃 Ben jij daar zelf mee gekomen ...
Zelf meegekomen want afgelopen keren heb ik alleen maar bij de gynaecoloog gezeten. Vorige zwangerschap ook nog asprine gebruikt maar helaas toen ook een miskraam met 7 weken.

één jaar geleden

Reactie op MK05

Zelf meegekomen want afgelopen keren heb ik alleen maar bij de gynaecoloog ...
Bizar hè dat wij dit zelf moeten aankaarten! Ik ben ook echt boos geworden. Ik heb na 3 miskramen onderzoeken laten doen en toen moest ik bloed laten prikken en op laten sturen om alles na te checken. Uiteindelijk heb ik erachter gebeld om te vragen of ze ook op progesteron hadden geprikt. Hadden ze dus niet gedaan. Ik vind dit achteraf gezien echt belachelijk! Dat is toch iets wat wel heel belangrijk is en meegenomen moet worden. Ik denk echt oprecht dat het daaraan heeft gelegen en wij niet genoeg aanmaken! Als ik hier nooit achteraan was gegaan had ik Wss weer een miskraam gehad. Altijd op de gevoel afgaan dus 🤔 Ik moet nu ook vanaf deze week kinder afspirine gaan slikken ivm dreiging zwangerschapsvergiftiging bij mijn vorige zwangerschap.

één jaar geleden

Reactie op DaniekvDijk

Bizar hè dat wij dit zelf moeten aankaarten! Ik ben ook echt boos geworden. ...
Jaa zo jammer dat Nederland hiermee niet verder is! Bij ons werd ook gezegd we kunnen niks meer voor je doen, gewoon wachten tot het wel een x lukt… dus toen zelf maar research gedaan…

één jaar geleden

Reactie op MK05

Jaa zo jammer dat Nederland hiermee niet verder is! Bij ons werd ook gezegd ...
Ja precies wat ik ook heb gedaan.. in België schrijven ze dit al voor na 1 miskraam! Daar zouden ze eens wat meer van mogen leren! 😮‍💨

één jaar geleden

Aangezien ik dus laat in dit team/forum ben gekomen hier was mijn echo op 5w7d

één jaar geleden

En hier was ik 8 weken. Nu hopen dat het snel 9 januari is dat ik eindelijk mijn 12 w echo heb. Ik vind het helemaal niet leuk na miskraam zwanger zijn maar soit we zijn al verder dan vorige keer 🤞🤞🤞

één jaar geleden

Afgelopen vrijdag met 11+2! 😍 we konden de vingerkootjes zelfs al tellen, te bizar hoe snel het allemaal groeit. 20 januari de 13 weken echo met 14+2 net op t randje dat het nog mag! 😬

één jaar geleden

Wij hebben morgen de termijn echo,... best spannend. Naaste familie en directe vrienden zijn op de hoogte. Eerder dit jaar ervaring met mk. Dus het blind vertrouwen is wel echt beschadigd. Mijn gevoel zegt dat het hartje nog klopt, mijn verstand doet aan zelfbescherming. Als we morgen goed nieuws krijgen (11 weken), durf ik te gaan genieten!

één jaar geleden

Net een mooie 13 weken echo gehad! Zo leuk om alles te zien😄

één jaar geleden

Reactie op The_Anouk

Wij hebben morgen de termijn echo,... best spannend. Naaste familie en dire ...
Pffff ik ken het ja. Zo verschrikkelijk onzeker wordt je ervan. Na elke goede echo begin je weer te twijfelen. Heel veel succes vandaag!! Laat het ons weten

één jaar geleden

Reactie op Doriennn

Net een mooie 13 weken echo gehad! Zo leuk om alles te zien😄
Wat een mooie foto's! 🥰

één jaar geleden

Reactie op JaneB

Pffff ik ken het ja. Zo verschrikkelijk onzeker wordt je ervan. Na elke goe ...
Ja je weet maar nooit hè,... Bedankt voor je lieve bericht Jane!

één jaar geleden

Hier ook net een goede termijnecho gehad! Kindje was al mooi aan het bewegen, liet zich maar moeilijk meten en het hartje klopt goed. Ben wel 5 (!) dagen vooruit gezet t.o.v. de vorige echo, dus nu 12+1 ipv 11+3 zoals ik dacht. Kan helemaal niet met mijn ovulatiedatum (getest) maar goed, prima! Heel blij!

één jaar geleden

Hier ook weer een mooie echo ! ❤️ 10+1

één jaar geleden

Hier onze 13 weken echo gehad, wat kun je al verliefd zijn op zo’n kleintje 🥰🥰

één jaar geleden

Reactie op Tnijland

Hier onze 13 weken echo gehad, wat kun je al verliefd zijn op zo’n kleintje ...
Wij hebben morgen de 13-weken echo! Ik ben zoooo benieuwd! En ik vind het ook zooo spannend tegelijktijd…