1050 Reacties

één jaar geleden

Ziet iemand hier een jongen of meisje in? Of geen duidelijke foto?

één jaar geleden

Reactie op Nath3542

13 weken en 5 dagen geslachtsbepaling.. wat denken jullie?
Meisje

één jaar geleden

Reactie op MK05

Ik denk een jongen!
Dat dacht ik zelf ook idd😊

één jaar geleden

Kan iemand opmaken of dit een meisje of jongetje is? Dit is een 13 wkn echo :)

één jaar geleden

Reactie op Is4b3l

Jammer he! Dacht jij ook een meisje te hebben gezien?
Nou het ging zo snel. Ik vroeg aan haar of dit dan het beeld was waarop je het geslacht goed kon zien en dacht 3 streepjes te spotten alleen daarna ook nog iets tussen de beentjes dus nu echt geeeen idee meer Hahah

één jaar geleden

Gisteren nipt gehad,.... ben zo benieuwd nu. Je weet nooit wanneer je iets hoort toch? 🤷🏾‍♀️

één jaar geleden

😍😍😍 12+1

één jaar geleden

Reactie op The_Anouk

Gisteren nipt gehad,.... ben zo benieuwd nu. Je weet nooit wanneer je iets ...
Uiterlijk binnen 10 werkdagen. Bij mij duurde het een week

één jaar geleden

Reactie op Michelle Hol

Nou het ging zo snel. Ik vroeg aan haar of dit dan het beeld was waarop je ...
Haha ja die drie streepjes dacht ik ook te zien idd! Maar kan het me nu niet meer zo helder voor de geest halen, dus kan het ook helemaal mis hebben gezien. De tijd gaat het leren!

één jaar geleden

Hi mommy’s! Ik heb net de 13 weken echo gehad en alles was goed! ❤️. De echoscopist heeft super lang tussen de beentjes gekeken en bleef maar kletsen over de beentjes, maar mijn aandacht lag toch ècht bij het piemeltje, haha. Ik benoemde het, maar ze zei dat ze er geen uitspraak over mocht doen. Maandag hebben wij de geslachtsecho, maar weet zeker dat het een jongen is gezien wij al een zoontje hebben en het echobeeld exact het zelfde was! 💙💙 Is er bij jullie ook zo lang tussen de beentjes gekeken?

één jaar geleden

Hi mommy’s! Ik heb net de 13 weken echo gehad en alles was goed! ❤️. De ech ...
Jammer genoeg niet, het was alleen een flits om op de foto te zetten en de bovenbeenlengte te meten. Daarna wilde ze het ook mooi niet meer in beeld brengen helaas, maar ik dacht een meisje te zien. Over 3 weken pas de geslachtsecho helaas, dus ik moet nog even wachten. Gefeliciteerd met jullie jongen!

één jaar geleden

Heb super veel echo’s meegekregen maar hier alles ook goed!😁🙏🏽

één jaar geleden

Na een miskraam in mei nu een gezonde 13 weken echo . Ik hoop dat ik mij wat meer kan verbinden en geloof heb dat het echt goed komt dit keer .

één jaar geleden

Reactie op lbeumer

Na een miskraam in mei nu een gezonde 13 weken echo . Ik hoop dat ik mij wa ...
Prachtige echo ook! Gefeliciteerd 🥰 Nu lekker genieten ❤️

één jaar geleden

Reactie op lbeumer

Na een miskraam in mei nu een gezonde 13 weken echo . Ik hoop dat ik mij wa ...
Snap je helemaal!zelf in juni een missed abortion gehad. Dus merk dat ik nu na de 13 weken echo pas echt durf te geloven dat het echt zo is! Gefeliciteerd! En hoop dat we er langzaam steeds meer van durven te genieten!

één jaar geleden

Reactie op Kimvg

Snap je helemaal!zelf in juni een missed abortion gehad. Dus merk dat ik nu ...
Ja voor ons kindje moeten we er ook in gaan geloven . En ik wordt al steeds dikker dus wordt wel steeds echter hihi

één jaar geleden

Vandaag echo met 13weken. Iemand een gokje voor het geslacht 😁? Vandaag ook bloedafname voor de nipt dus binnen max 2 weken weten we het sowieso

één jaar geleden

Vandaag 13+6 echo gehad maar baby wilde niet recht liggen haha al lekker eigenwijs 🙏🏼

één jaar geleden

Reactie op Kimvg

Snap je helemaal!zelf in juni een missed abortion gehad. Dus merk dat ik nu ...
Ik herken het ook. Ben nu 12 + 2 en op zich wel wel wat zeker. Maar ik zal pas echt gerust zijn na een goede uitslag van de nipt 🙏🏽

één jaar geleden

Mooie 13weken echo gisteren ❤️