1050 Reacties

één jaar geleden

Ik heb ook een vroege echo omdat ik begin dit jaar een Bbz heb gehad met onbekende locatie, vind dus 7 weken eigenlijk al lang duren aangezien het toen heel erg fout is gegaan

één jaar geleden

Reactie op Doriennn

Haha, zelfde naam, zelfde datum eerste echo, even ver 😊
Oooh dat is toevallig! Super leuk!

één jaar geleden

Hallo Lieve dames, na een moeilijke tijd, februari. 2020 een miskraam gehad te hebben. Gisteren ter controle bij de gynaecoloog geweest i.v.m. cysten. Die waren gelukkig verdwenen. Ze wilde toch een urine testje afnemen i.v.m. uitblijven menstruatie. En Ja hoor werd gisteren middag gebeld POSITIEF!! Wij zijn zo gelukkig!! We hebben al een zoontje van 6jaar. Dus het is heel spannend nu komende tijd.. 16 november. De eerste echo! Volgens mijn berekening 11 juli 2023 uitgerekend! Spannend 😍🍀🙏

één jaar geleden

Reactie op Leylap

Hallo Lieve dames, na een moeilijke tijd, februari. 2020 een miskraam gehad ...
Wauw wat mooi! Heel veel succes 😊

één jaar geleden

Reactie op Mieso

Op 15 november hebben wij de eerste echo! Volgens mijn berekening 1 juli ui ...
Ik ben ook op 1-7 uitgerekend maar mijn eerste echo is op 7-12.

één jaar geleden

16 nov 1e echo! Super spannend, de vorige keer helaas een miskraam gehad. Dubbele gemengde gevoelens zeg! Je kunt niet eens blij worden, verheugen. Hoop echt dat het nu goed zit 😔

één jaar geleden

Reactie op Leylap

Hallo Lieve dames, na een moeilijke tijd, februari. 2020 een miskraam gehad ...
*zoontje van 5jaar. Typ fout🙊

één jaar geleden

Reactie op Linda-888

16 nov 1e echo! Super spannend, de vorige keer helaas een miskraam gehad. D ...
Hoi hoi! Wanneer was het fout gegaan de vorige keer? Het blijft bijzonder he hoe dat allemaal mag groeien. Ik duim voor je dat het goed blijft gaan 🍀

één jaar geleden

Hoi all! 24 november hebben we de eerste echo. 🫣 Extra spannend want we zijn eerder dit jaar ouders geworden van onze tweeling. Met 24 weken zijn ze te vroeg geboren, na een paar dagen was het voor allebei te veel en hebben we ze helaas moeten laten gaan. Dat was/is een hele verdrietige periode. 🥺 Gemengde gevoelens nu dus want intens blij dat ik weer zwanger ben ☺️ maar pffff… wil zo graag weten of het goed zit.

één jaar geleden

7 nov! Bijna dus 🙈. Bewust gekozen voor een vroeger echo aangezien ik PCOS heb, een miskraam heb gehad in mei en niet weet wanneer de bevruchting juist plaatsgevonden heeft. Dus ofwel ben ik 6 weken of 7 weken 🤷🏼‍♀️.

één jaar geleden

Reactie op so-fie

7 nov! Bijna dus 🙈. Bewust gekozen voor een vroeger echo aangezien ik PCOS ...
Hallo :) hier ook een echo 7nov zo spannend! Tot dan ben ik juist 6weken ze raaden aan om vnaf 8-9weken ma ik maak me zorgen dus daarmee zelf een vroege echo gevraagd

één jaar geleden

28 november hebben wij de eerste echo! Dit is een inwendige echo zei de VK. Duurt voor m'n gevoel nog zooooo lang!!!

één jaar geleden

wij hebben dinsdag de eerste echo met 5 weken… ik heb in april een miskraam gehad, daarom mogen we zo vroeg op echo, en met 6 weken mogen we een gezond hopelijk hartje horen en zien!

één jaar geleden

24-11 de eerste echo! Kan niet wachten ❤️

één jaar geleden

Reactie op linnnn90

Ik ben ook op 1-7 uitgerekend maar mijn eerste echo is op 7-12.
Wow wat laat zeg!

één jaar geleden

Reactie op Doriennn

Rond 7 a 8 weken kan je bij onze praktijk een vroege echo doen die je zelf ...
Bij ons wordt de vroege echo ook vergoed!

één jaar geleden

Reactie op Sas_xx

Ik heb 21 november mijn 1e echo van mijn 1e kindje. Nu lees ik online dat d ...
Bij ons eerste kindje heb ik een inwendige echo gehad. Dit was rond de 7 á 8 weken. Ik was er heel zenuwachtig voor maar het stelt nief zo heel veel voor. Bij ons tweede kindje heb ik alleen een uitwendige echo gehad. Dit was rond de 6 weken.

één jaar geleden

Reactie op Mieso

Bij ons wordt de vroege echo ook vergoed!
Oh wat fijn! Het is geen medische echo dus op veel plekken moet je deze zelf betalen.

één jaar geleden

Reactie op Auk91

Begrijp dat jullie allemaal rond de 7 weken de eerste echo hebben? Verlosku ...
Jaa dat heb ik precies hetzelfde. Ik 3 juli uitgetekend en eerste echo bij 10 weken op 7-12.

één jaar geleden

Reactie op Mieso

Wow wat laat zeg!
Jaa dat met 10 weken een eerste termijn echo