1050 Reacties

één jaar geleden

Reactie op linnnn90

Jaa dat heb ik precies hetzelfde. Ik 3 juli uitgetekend en eerste echo bij ...
ik op 2 juli en op 22 november eerste echo

één jaar geleden

Reactie op JennaP

29 november mag ik🥰Gelijk om 08:00😁
Ik ook 29 november, maar helaas pas om half 5 🙈 Manlief moet werken…

één jaar geleden

Reactie op Sas_xx

Ik heb 21 november mijn 1e echo van mijn 1e kindje. Nu lees ik online dat d ...
Voor zover ik weet is rond de 6/7 weken inwendig en vanaf de 8 weken kan vaak uitwendig met een volle blaas..

één jaar geleden

Dinsdag 8 november, 1ste echo ben dan 5+4 ben benieuwd 🤗

één jaar geleden

Reactie op DH93

21 november eerste echo! ZO spannend. Afgelopen februari een miskraam gehad ...
Ik ook 21 november!! Zo spannend ❤️

één jaar geleden

Reactie op Steffie_🍀

Hoi all! 24 november hebben we de eerste echo. 🫣 Extra spannend want we ...
Jeetje wat een heftig verhaal! Knap dat je er nu weer voor kan gaan. Veel sterkte en succes!

één jaar geleden

Ik heb 17 november eerste echo, 1 juli uitgerekend.

één jaar geleden

Gisterenavond naar spoed gegaan! En heb daar mijn 5+5 echo gekregen. Omdat ik in paniek was en gelukkig was alles inorde zelfs mijn HCG waarde was 15000 zei de gynaecoloog en ze zei dat dit goed is ☺️ nu 18Juli ben ik 7+2 en moet ik weer

één jaar geleden

18 november de echo van ons 4e kindje 🤗

één jaar geleden

Mijn echo is ook zojuist gepland. 25 november heb ik de inwendige echo.

één jaar geleden

Vandaag een echo gehad ! Heel erg onzeker dokter zei dat het heel vroeg is er was een vruchtzakje te zien ma of er iets in was of niet heeft ze niks gezegd het lijk voor 4weken volgens echo en mijn hcg is voor 5-6weken ongeveer .. heel bang dat het verkeerd zal verlopen volgende echo dat ik zelf heb geplant is 15november Wat denken jullie ?

één jaar geleden

Reactie op XDaniafit

Mijn echo is ook zojuist gepland. 25 november heb ik de inwendige echo.
Gefeliciteerd 😍 ik ook! Eerste?

één jaar geleden

Reactie op hrysnmz

Gefeliciteerd 😍 ik ook! Eerste?
Jaa!! Jij ook gefeliciteerd

één jaar geleden

Ik heb dus al sinds 8 dpo en nu woensdag 6 weken zwanger maar sinds dien af en aan wat bruin bloedverlies. Toen wss innesteling maar dat ik na 2 weken nog steeds af en toe wat verlies baart me toch zorgen. Vgm is het zolang het niet rood is geen rede tot paniek of heb ik dat zelf verzonnen?

één jaar geleden

Reactie op Lottevdakker1997

Ik heb dus al sinds 8 dpo en nu woensdag 6 weken zwanger maar sinds dien af ...
Mijn collega heeft dit ook. Vanaf 6 wk. Is nu 8 wk en kindje groeit goed. Bruin is ‘oud’ bloed, en meestal geen reden tot paniek.

één jaar geleden

Net echo gehad met 5+5 en er was een hartje te zien!

één jaar geleden

Reactie op Annaxx1

Mijn collega heeft dit ook. Vanaf 6 wk. Is nu 8 wk en kindje groeit goed. B ...
Thanks! Ook ff gebeld met verloskundige en die vond t ook nog geen rede tot paniek

één jaar geleden

Ik heb 1 december mijn eerste echo met 7 weken.

één jaar geleden

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad! De vk ging uit van 8 weken zwangerschap gezien mijn laatste menstruatie, ik van 5+3 met mijn eigen berekening. Eerst hadden we een kort gesprekje maar i.v.m. mijn volle blaas zijn we snel gaan kijken. Ik kreeg gel op mijn buik en via een tvscherm kon ik meekijken. Al snel bleek dat ik toch gelijk had want er was nog niet heel veel te zien. Vervolgens kreeg ik een inwendige echo en was er wel een vruchtzakje te zien en een dooierzakje. ❤ Het klopt allemaal voor een zwangerschap van rond de 5 weken. Het is nog te vroeg om een kloppend hartje te zien dus 29 november krijg ik opnieuw een echo. Daarna hebben we de intake gedaan en heel veel informatie gekregen en vragen kunnen stellen. Zoals het er nu naar uit ziet ben ik 7 juli uitgerekend. 🥳

één jaar geleden

Reactie op Moniek90

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad! De vk ging uit van 8 weken zwangersc ...
Wat leuk! Ik ben de zelfde dag uitgerekend