1050 Reacties

één jaar geleden

Reactie op XDaniafit

Wat leuk! Ik ben de zelfde dag uitgerekend
Gefeliciteerd!!😊

één jaar geleden

Reactie op Moniek90

Gefeliciteerd!!😊
Jij ook gefeliciteerd

één jaar geleden

Reactie op erwtjemma

Hier 16 november eerste echo! Succes allemaal❤
Wij ook de 16e superspannend .. 2 juli uitgerekend

één jaar geleden

17 november eerste echo. Die dag zijn we ook 5 jaar samen💖 Uitgerekend 6 juli. Ben zooo bang geen hartje te horen😪

één jaar geleden

Reactie op Christa80

Wij ook de 16e superspannend .. 2 juli uitgerekend
Bij hoeveel weken is dat ?

één jaar geleden

Reactie op Moniek90

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad! De vk ging uit van 8 weken zwangersc ...
Gefeliciteerd 💖

één jaar geleden

Wij 17 november eerste Echo!

één jaar geleden

Vandaag een vroege betaalde echo gedaan met 6 weken 2 dagen. uitwendig was het goed te zien en ook mooi kloppend hartje 😍

één jaar geleden

Reactie op mini85101423

Vandaag een vroege betaalde echo gedaan met 6 weken 2 dagen. uitwendig was ...
Gefeliciteerd!

één jaar geleden

21 november de eerste echo van ons eerste kindje! Zo ontzettend spannend!

één jaar geleden

Mijn eerste echo is ook gepland, 24e van november. Super spannend, maar ook een beetje terughoudend. Vorige zwangerschap (welke ook de eerste en enige hiervoor was) geëindigd in een vroege miskraam. Nu wel goede hoop, maar tot ik echt iets zie en een hartje hoor kloppen wil ik niet te vroeg juichen.z

één jaar geleden

24 nov heb ik me grote echo waarbij ik mag bepalen met de 13 weken echo of ik de gezondheids echo wil doen en ben daar al over uit natuurlijk wil ik dat als die mogelijkheid der is wil ik dat zeker doen (de echo van 13 weken met gezondheids echo en afwijkingen is nieuw)

één jaar geleden

Ik ook. Hebben ze bij jou iets gezegd over inwendige echo? Vorige zwangersc ...
Ik krijg ook een echo met 7 weken. Zeiden ze nu ook inwendig. Bij mijn vorige 2 zeiden ze dat ze eerst uitwendig zouden proberen. Maar mogelijk ook inwendig zouden doen

één jaar geleden

Reactie op Christa80

Weet nu net 2 dagen dat ik zwanger ben .. uitgerekend begin juli .. vorig j ...
Hier ook begin juli uitgerekend

één jaar geleden

Reactie op Moniek90

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad! De vk ging uit van 8 weken zwangersc ...
Dan zijn we waarschijnlijk even gelijk 🙈 ik had vandaag een echo en was vandaag eigenlijk 5+4 maar toen ze inwendig keek zag ze ook alleen vruchtzakje en dooierzak 😊 22 november 2de echo, ze zei dat ik waarschijnlijk in de 4de week was heb ongeveer dezelfde echo als jou

één jaar geleden

Reactie op maklompo

Ik ook 16 november!
Wat leuk, ik ook 16 november de eerste echo😊

één jaar geleden

Vandaag 4 weken en 5 dagen zwanger. Onze eerste echo staat gepland op 23 november, nog 2 weekjes wachten dus. Extra spannend omdat er deze ICSI ronde 2 embryo's teruggeplaatst zijn.

één jaar geleden

Gisteren erachter gekomen dat we na een miskraam en missed abortion en spoed curretage opnieuw zwanger zijn. In een half jaar tijd onze derde zwangerschap.

één jaar geleden

Reactie op Seno34

Gisteren erachter gekomen dat we na een miskraam en missed abortion en spoe ...
Ik zal voor je duimen ❤️🧡💛💚💙💜

één jaar geleden

De bovenste is een early test vd Action die ik gistermiddag deed. De onderste een gewone vd Action die deed ik zojuist.