1050 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op DH93

21 november eerste echo! ZO spannend. Afgelopen februari een miskraam gehad ...
Ik ook 21 november en eerder een miskraam gehad. Succes nog even en probeer ook te genieten!

茅茅n jaar geleden

30 nov eerste echo. Ik ben dan 7,5 week zwanger. Spannend!馃檲

茅茅n jaar geleden

Hier pas 6 december de eerste echo! Vandaag wel een bloedname gehad en HCG zit op 955 馃槉

茅茅n jaar geleden

29 november eerste echo! Kijk er echt naar uit en vind het zo spannend te gelijk 馃ぉ馃

茅茅n jaar geleden

Vandaag 5 weken en 1 dag zwanger. 23 november hebben we onze eerste echo, nog precies 2 weekjes wachten dus. Zo mega spannend!!!

茅茅n jaar geleden

Wij 24 november!!

茅茅n jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Spannende tijd.. Ik heb deze week positief getest (4x馃槅) en ben volgens eigen berekening uitgerekend op 19 juli. De verjaardag van onze eerste dochter :D Ik heb nog geen afspraak gemaakt voor de eerste echo. Is dat "nieuw" dat je met 7 weken geen echo krijgt? Ik zou trouwens VK en HA beide inlichten. Kan je gewoon aan de assistente doorgeven toch. Dan staat het iig zeker goed in je dossier als er iets gebeurt of je medicijnen krijgt. Inwendige echo is wel normaal bij de vroege echo en juist prettig, want beter beeld. Het voelt mss wat gek maar je bent dan toch heel erg bezig met de vraag of het goed is. Ik vond het niet vervelend iig, maar ben bij de eerste met vruchtbaarheidsbehandelingen zwanger geworden dus was het ook wel gewend. De 2e en nu dus 3e spontaal gelukt 馃榿 Succes met de echo's allemaal! Spannend of het goed is en of er een hartje te zien/horen is.. 馃崁

茅茅n jaar geleden

Ik ook spannend!

茅茅n jaar geleden

18 nov! Enorm gespannen :(

茅茅n jaar geleden

Ik 30 november eerste echo met 8 weken!! 馃槏 De verloskundige zei dat dit een normale tijd is om de 1e echo te doen. Maar lees overal weer andere dingen. Ga daardoor nu weer twijfelen of we niet te vroeg zijn...

茅茅n jaar geleden

Spannend!! succes allemaal! Wij zijn 9 december pas aan de beurt 馃槄 dan 8+3 volgens de berekening haha.

茅茅n jaar geleden

Eerste echo gehad gisteren! Rond de 6/6,5 week. Sterk kloppend hartje gezien 馃槏.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Iloontje1696

Eerste echo gehad gisteren! Rond de 6/6,5 week. Sterk kloppend hartje gezie ...
Wat fijn!!!

茅茅n jaar geleden

Reactie op xxluck

29 november eerste echo! Kijk er echt naar uit en vind het zo spannend te g ...
Oo dit herken ik zooo! Ik vind het ook mega leuk en mega spannend! Eerste keer ook dus dat brengt ook extra spanning mee! Ik heb 17 november al de eerste! Heel veel succes!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Onzekeremama

Hier 30 november eerste echo 鈽猴笍. Waarschijnlijk 7+3 dan
Ik ook mijn eerste echo op de 30e! 馃グ

茅茅n jaar geleden

Ik zit nu op 6 weken en heb mijn eerste echo op 23 november 馃

茅茅n jaar geleden

Reactie op Anoniem1308

Ik ook mijn eerste echo op de 30e! 馃グ
Ik heb ook mijn eerste echo op de 30e 馃榾 nu waarschijnijk net 7 weken

茅茅n jaar geleden

28-11 eerste echo met 7 weken. Spannend!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Iloontje1696

Eerste echo gehad gisteren! Rond de 6/6,5 week. Sterk kloppend hartje gezie ...
Wanneer was jou eerste dag van je laatste menstruatie dan?

茅茅n jaar geleden

Ik heb 鈥榤 5 dec馃馃グ