9 Reacties
3 maanden geleden
Onze dochters hadden het ook. De 2 jongsten hebben nog een luier aan en die hadden het ook vooral op de billen.
Nu was het wel rood en met wat blaasjes, maar ik had niet het idee dat het erg pijn deed. Ik heb er gewoon sudocreme op gesmeerd. Dat werkt bij ons met luieruitslag ook het beste.
3 maanden geleden
Hier ook een dame met hand-voet-mondziekte. Wij gebruiken voor de billetjes de zinkolie van dr Swaab. Dit helpt bij ons heel goed! Ik weet alleen niet of je dit er ook op mag smeren als de blaasjes open zijn. Bij ons zijn de blaasjes dicht.
3 maanden geleden
Ik had een crème van de huisarts hiervoor gekregen, beide dochters hadden dit. Ze hadden er gelukkig geen last van. Ik heb het zelf ook gekregen, oh wat deed dat zeer onder mijn voeten, lopen kon ik amper, zo'n pijn terwijl mijn dochters het maar in mindere mate hadden en geen pijn ervan
3 maanden geleden
Vreselijk. Ik liet het vooral veel luchten bij m’n zoontje en daarna zinkzalf erop. Hij had er gelukkig niet erg last van (ik was er doodziek van, koorts, handen/voeten en gezicht helemaal kapot.)