81 Reacties
3 maanden geleden
Hier is het vannacht beter gegaan, tot 02:00 in eigen bed en toen tot 07:00 in een campingbedje langs ons bed… we proberen steeds een beetje meer, hij sliep eerst bij ons als het niet meer lukte in bed. Ook met haar bed brengen hielden we eerst z’n handje vast maar nu gaan we een stukje verder staan tot dat hij slaapt. Ik moet zo naar het consultatiebureau voor de bmr maar durf dit nu niet zo goed aangezien het net een beetje beter lijkt te gaan..
3 maanden geleden
Reactie op dbreinburg
Ik ga de bmr ook uitstellen!
Wij hebben het toch gedaan.. konden het ook even uitstellen maar hij krijgt hier volgende week pas klachten van dus hopelijk gaat het dan alweer iets beter
3 maanden geleden
Ons zoontje van bijna 14 maanden. Heeft nog nooit een lang doorgeslapen. Hij wil altijd nog een fles. Hij wordt nu een paar x per nacht wakker. Het zal indd weer een slaapregressie zijn. Wij aaien hem, geven de speen terug of wiegen hem. Moeilijk want zelf zijn wij ook vermoeid. Na bijna 14 maanden geen nacht te hebben doorgeslapen.
3 maanden geleden
Hoihoi! Wij halen ons zoontje nu uit bed zodra hij wakker is , laatste dagen is dat dus rond 6 … als ik hem tot 7 laat liggen ( wat ik eerst altijd deed ) lag die gewoon wakker in bed maar haalde ik niet gelijk eruit kreeg ik hem niet in slaap sochtends … nu ik hem er bijna gelijk uit haal valt die dus sochtends wel weer in slaap? Misschien dan toch meer prikkels van de ochtend ipv uur wakker liggen. Maar ben dus bang dat die hieraan gewend raakt en nu dus telkens erdoor wakker wordt rond 6 andere kant denk ik dat het een fase is…. Door sprong? Nog meer kindjes rond 6 wakker laattse tijd ipv 7? ( vind het prima ) maar ben bang voor gewenning door dat ik dit blijf doen en die bio klok naar 6 gaat. Ik vind van 6 tot 12 wakker voor 1 slaapje echt nog een hele lange ruk en raakt die echt oververmoeid.. merkte wel dat ik nu 2 x 1 slaapje heb gehad dat die gelijk nachten had van 12 u of langer
3 maanden geleden
Reactie op Doppiej
Ja hier ook om6u wakker!! 😵💫 laat haar wel in bed tot 7u. Of bij ons in ...
Ja dit deed ik dus eerst ook altijd.. maar dan lukt dus ochtend slaapje niet…
3 maanden geleden
Reactie op devidevries
Ja dit deed ik dus eerst ook altijd.. maar dan lukt dus ochtend slaapje nie ...
Normaal werd ze vaak tussen half 7 kwart voor 7 wakker nu sinds ze dus in sprong 9 zit werd ze eerst rond 5u wakker nu gaat het sinds enkele dagen beter en slaapt ze tot 6, dan haal ik haar eruit mocht ze toch eerder wakker worden dan 6u pak ik haar op en slapen we vaak nog een half uurtje bij mij in bed. Wat ik doe is nog steeds 2 dutjes en dan een half uur tot een uur later naar bed. Ze sliep voorheen vaak rond 6u avond nu is het dus half 7 7 uur en dan blijft ze gelukkig sinds een week weer slapen tot volgende ochtend. Wel is het laten slapen wel nog een andere verhaal maar goed het lijkt steeds weer beter te gaan.
3 maanden geleden
Hier ook echt drama. 3x per nacht wakker en ook echt schreeuwen.. om 5 uur smorgens wakker en daarna niet meteen meer willen slapen, mijn man moet er om half 6 uit dus dan zit ik vaak beneden te wachten tot hij wakker is en daarna leg ik m'n zoontje naast mij in bed. Vaak valt ie dan nog in slaap maar dan kan ie ook echt tot half 10 slapen ooit.. ik hoop dat het snel voorbij is want dit is echt drama 😂
3 maanden geleden
Hier weer 1 slaapje vandaag maar alweer wakker na nog geen 1.5 u ….. echt hoe doen sommige dit met 1 slaapje 🥲 ik heb zoooo oververmoeid kind einde dag.. normaal sliep dus nu nog niet eens voor een 2e slaapje
3 maanden geleden
Hier is het ook een meeega ingewikkelde puzzel. Van bijna 3u slapen op een dag naar nog geen uur. Het ochtenddutje gaat niet meer, maar het vervroegde middagdutje doen we rond half 12 en is echt maar 1 slaapcyclus en niet meer. De nachten zijn heel onrustig, veel huilen in slaap en om half 6 wakker. Overdag de ene dag wel heel vrolijk, de andere dag de hele dag aan het piepen.
Iemand die er al een beetje doorheen is? 🫣🫣
3 maanden geleden
Reactie op JR1993
Hier is het ook een meeega ingewikkelde puzzel. Van bijna 3u slapen op een ...
Hoe oud is hij/zij?
3 maanden geleden
Reactie op JR1993
Hier is het ook een meeega ingewikkelde puzzel. Van bijna 3u slapen op een ...
Precies dit! Vandaag heeft hij 20 min geslapen in de auto en ‘s middags 30 min in bed 😭
3 maanden geleden
Reactie op celineeeee12345
Precies dit! Vandaag heeft hij 20 min geslapen in de auto en ‘s middags 30 ...
Oh dat was hier gister 30 en 35 min pffff en vandaag maar 1 slaapje van nog geen 1.5 u 😭 sliep om 18:00
3 maanden geleden
Precies dit! Vandaag heeft hij 20 min geslapen in de auto en ‘s middags 30 ...
En afgelopen nacht was terror. 2 uur lang huilen en niet willen slapen in bed , ons bed of campingbedje langs ons bed. M’n vriend is op een aerobedje langs ons zoontjes bed gaan liggen en ze zijn toen zo in slaap gevallen. Hoop echt dat dit snel voorbij is. 🫠
3 maanden geleden
En afgelopen nacht was terror. 2 uur lang huilen en niet willen slapen in b ...
🙃🙃🙃🙃
3 maanden geleden
Reactie op devidevries
Hier weer 1 slaapje vandaag maar alweer wakker na nog geen 1.5 u ….. echt h ...
Dit precies heb ik ook een week gehad. Komt door de slaap regressie.
Wij bleven bij 1 slaapje aanbieden omdat het er anders niet gezelliger op werd. Uiteindelijk allemaal goed gekomen en nu slaapt ze 2/2,5 in de middag.
Wij deden haar tijdens de slaapregressie om 18:15/18:30 naar bed al.
3 maanden geleden
Reactie op Jaimy_xje
Wij b ...
En hoelang sliep ze dan in de slaapregressie? Want hier eigelijk altijd 2 slaapjes maar opeens met 2 slaapjes beide kort en nu 3 x 1 slaapje gehad en eerste x ging goed 2.5 u maar nu laatste 2 x waaronder vandaag uur en 20 min en pfoe 17:00 is dje dan echt bekkaf als die 13:30 al wakker is.. sliep ook gelijk iets over 18:00 maar slaapt dan wel 12 a 12.5 u in de nacht.. iedergeval afgelopen nacht… bij 2 slaapjes 10 u dus wel degelijk verschil Mja logisch want ook later naar bed
3 maanden geleden
Reactie op Jaimy_xje
Wij b ...
En dus ook 1 slaapje als ze al 6 wakker is?