81 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op devidevries

En hoelang sliep ze dan in de slaapregressie? Want hier eigelijk altijd 2 s ...
Je beschrijft precies wat vele moeders hebben tijdens deze sprong haha. Een overgang naar ander ritme gaat nooit soepel. Mijn dochter had precies hetzelfde als jouw kleintje nu, met de slaap tijden. Het is ff pittig maar het komt echt goed! Ik zou de strijd niet meer aangaan met meerdere slaapjes hoor. Is nu ook eenmaal de leeftijd dat ze overgaan op 1 slaapje en dat is even wennen en zoeken voor ze.

3 maanden geleden

Reactie op Jaimy_xje

Dit precies heb ik ook een week gehad. Komt door de slaap regressie. Wij b ...
Hier is het helaas al 3 weken aan de gang 🥲

3 maanden geleden

Reactie op Jaimy_xje

Je beschrijft precies wat vele moeders hebben tijdens deze sprong haha. Een ...
Ja maar ben gewoon bang op oververmoeidheid….

3 maanden geleden

Al langer dan 2,5 uur wakker hier … heb een uitvouwbaar matras gekocht en die er nu inmiddels naast gelegd dus ik lig er nu naast haha

3 maanden geleden

Slapen jullie kleintjes ook minder overdag? Hier momenteel maar een uur, ik word er gek van 😭

3 maanden geleden

Reactie op Lieveheers

Slapen jullie kleintjes ook minder overdag? Hier momenteel maar een uur, ik ...
Hier ook soms , vanmorgen na halfuur wskker gemaakt en benieuwd hoelang die nu slaapt.. vd week ook 2 x halfuur.. mja toen wel een nacht van 12.5 u dus haalt ‘t wel weer in

3 maanden geleden

Reactie op Lieveheers

Slapen jullie kleintjes ook minder overdag? Hier momenteel maar een uur, ik ...
Niu hier opeens 2 u geslapen net dus denk ingehaald van afgelopen 2 dagen haha

3 maanden geleden

Ik meld mij ook 🤓 wat een dramatische heftige fase is dit.. de hele dag gejammer, ‘s middags niet willen slapen en nu in de avond ook keihard krijsen al een half uur 😔.

3 maanden geleden

Hier is het een weekje goed gegaan… Sliep weer van 19:30 - 07:30! Nu is het weer dramaaaa, wel ook na zijn bmr vaccinatie. Hoop dat het snel weer beter gaat

3 maanden geleden

Hier is ze nog steeds iedere nacht wakker. Vaak één keer zo'n 2 of 3 uur achter elkaar en dan soms nog 1 of 2 keer een half uur tot een uur. Zo mist ze soms 5 uur slaap in de nacht!!!!! En vroeg wakker... Overdag relatief vrolijk en sinds gister loopt ze ineens los! Dus ik hoop dat het snel beter gaat nu ze deze mijlpaal heeft gehaald! Het is voor iedereen zo vermoeiend.

3 maanden geleden

Pff wij hebben niet vaak heel erg last gehad van een sprong of regressie maar omygod😬 wat is dit!! Onze dochter miept de hele dag, niks is goed🥲. En de nachten…. Ze sliep altijd super goed zelf in en de nachten waren over het algemeen redelijk stabiel. Maar nu.. als ze al in slaap valt in haar eigen bedje dan wordt ze na een uurtje wakker en is het alleen maar huilen. Het enige wat dan nog helpt is haar in ons bed leggen en haar tussen ons in laten slapen. Dat nu al zo’n 1,5 week🥲 middagslaapje lijkt nu ook maximaal 1 uurtje te zijn. Momenteel 27 weken zwanger en dit slaapgebrek begint me echt op te breken🥲 hoelang gaat dit duren?! Ben helemaal bang dat ze nooit meer in haar eigen bedje wil😬 help!

3 maanden geleden

Hier ook sinds 1,5 week ‘s nachts steeds vaker wakker en dan huilen, wil bij ons slapen en zo niet dan slaapt ze wel weer in haar eigen bed verder maar gebeurt het vaak een uur later weer. Hier enorm pieperig de gehele dag tenzij ik haar laat slapen en ze dus gewoon zo 4 uur slaapt overdag. Staat nu zelf en een poos los ook sinds 1,5 week en stappen aan 1 hand gaat steeds beter ik vermoed dat het hier ook mee te maken kan hebben 😅

3 maanden geleden

Hier sinds 4 nachten nu rond 5:45 al wakker…. In slaap ook vaker jammeren maar slaap dan wel zelf weer verder.. nu ook alweer wakker na uurtje slapen smiddags .. denk exht ontwikkeling maar dan op taalgebied hier.. loopt als sinds zn verjaardag

3 maanden geleden

Zijn er ook moeders in dit topic waar de slaapregressie al voorbij is? Ik ben benieuwd hoe lang het heeft geduurd! 🤭

3 maanden geleden

Hier duurt het ondertussen al ongeveer 3 weken. Elke avond/nacht is het een verassing hoe het gaat. Enkele nachten doorgeslapen, verder of avond of nacht drama.. of beide. Blij als deze fase over is 😅😴

3 maanden geleden

Bij ons heeft het ongeveer 1,5- 2 mnd geduurd inmiddels zijn we sinds 1,5 week gelukkig weer in onze oude ritme en gaat zelf in slaap vallen weer goed wel wilt ze nog dat ik bij haar in de kamer blijf totdat ze in slaap valt.

3 maanden geleden

Wij zitten nu ook op zo'n 3 weken. Ik hoopte dat het einde in zicht was, maar het kan dus echt nog even duren...

3 maanden geleden

Hier duurt het nu ong 5/6 weken!

3 maanden geleden

Reactie op celineeeee12345

Hier duurt het nu ong 5/6 weken!
word hij ook vroeger wakker? En weet jij of dat ook bij slaapregressie hoort? Hier nu bijna 14.5 maand en opeens al paar nachten voor 6e wakker

3 maanden geleden

Hier ook een klein meisje die overdag haast niet wil slapen. ( Soms een hazenslaapje ) Maar laatste 4 weken ook regelmatig snachts huilend wakker wordt en niet rustig in haar bedje meer wil liggen. Soms lukt het haar in mn armen in slaap te krijgen en terug te leggen, maar regelmatig lukt dat voor even en heb ik dr weer hysterisch gillend in mn armen totdat het je na de zoveelste keer opbreekt en maar meeneemt naar eigen bed. Daar slaapt ze wel door. Want smorgens gaat de wekker weer om 6:15 af omdat de oudste naar school moet. Nou heeft ze sinds 2 a 3 weken, 1 keer per week de ukkiegroep, dus heel veel prikkels in 1,5 uur. Maar ze vind het wel heel leuk. Maar ik zal blij zijn als we onze nachten weer terug krijgen.