81 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op devidevries
word hij ook vroeger wakker? En weet jij of dat ook bij slaapregressie hoor ...
Hier ook vroeg wakker. Vandaag was het 6.15, maar ze is ook zo'n 3 uur wakker geweest. Voorgaande nachten was ze ook uren wakker en tussen 5 en 6 begon de dag. Echt heel erg vermoeiend...
3 maanden geleden
Heeft hier zo'n 8 weken geduurd 🥲 Zijn nu over op 1 slaapje. Inslapen overdag en in de avond gaat goed. Slaapt overdag zo'n 1,5 uur, dus wel wat kort voor het mooie. Ging eventjes vlekkeloos, maar nu alweer zo'n anderhalve week iedere nacht ontroostbaar wakker. Belandt dan bij ons in bed en slaapt soms rustig verder, maar meestal echt nog 1 á 2 uur spoken, pfff. Ben gebroken 🙈
3 maanden geleden
Nou hier een klein lichtpuntje! Onze dochter lijkt na bijna een maand beter te gaan slapen. Koppelt de slaapjes beter en wordt minder wakker in de nacht. Een paar keer gejammerd, maar dat was een droom denk ik. Ze ging rond 3.45 huilen en staan in bed. Ik heb ze er dit keer niet uitgehaald, maar buiten het bed blijven staan en ze geknuffeld. Uiteindelijk is ze weer gaan liggen en slapen. Zonder knuffels, want die had ze eruit gegooid! Al met al duurde het maar één uur i.p.v. twee of drie uur!! Wel met wat gejammer, maar niks ernstigs. En ze kwam weer rond 5.40. Dus een redelijke nacht t.o.v. afgelopen weken, maar ik hoop dat het snel nóg beter zal gaan!!! En dat ze weer gaat doorslapen. 🥰
3 maanden geleden
Reactie op devidevries
word hij ook vroeger wakker? En weet jij of dat ook bij slaapregressie hoor ...
Klopt! Hier ook meestal voor 6 wakker
3 maanden geleden
Reactie op celineeeee12345
Klopt! Hier ook meestal voor 6 wakker
Ja hier ook laatste dagen.. 4 nu ofzo behslve vandaag iets over 6
3 maanden geleden
Reactie op Lippie91
Mijn zoon is al sinds mei aan het nachtbraken, maar sinds afgelopen week pr ...
Jeetje wat heftig voor jullie zeg! En mag ik vragen wat jullie dan doen?
3 maanden geleden
Reactie op Lippie91
Klein flesje warme melk of thee…. Tussen in nemen… soms weer terugleggen al ...
Oh wat vreselijk!! Hier ook nachten waarin ze gerust 3 uur wakker is en dan soms nog één of twee keer 1 uur extra. Zo bizar!! Vreselijk vermoeiend!
Afgelopen nacht was het mijn 'beurt' en voor het eerst heb ik ze niet uit haar ledikant gehaald, maar op mijn knieën aan de rand getroost en geknuffeld. Ze jammerde wel een poosje, maar uiteindelijk legde ze zich er letterlijk bij neer en ging ze slapen. Wel heel licht dus ik moest zachtjes weg sluipen en durfde de deur niet helemaal te sluiten. 🫣
Overigens zonder haar knuffels want die had ze eruit gegooid. Alles duurde totaal een uur. En toen kwam ze weer 5.40. Vandaag twee goede slaapjes en gemakkelijk zelfstandig in slaap gevallen. Ze ging vroeg de nacht in omdat ze erg moe was! Al met al 'nieuwe' dingen, dus ik hoop dat de slaapregressie voorbij is!
3 maanden geleden
Reactie op Aznag
Oh wat vreselijk!! Hier ook nachten waarin ze gerust 3 uur wakker is en dan ...
Hier was het ook een heletijd flinke drama, ik moest bij haar blijven zitten (naast het ledikant) om haar in slaap te krijgen. Heb het na 1,5 maand opgegeven aangezien ik steeds tegen de commode in slaap viel (vond mijn rug niet grappig) dus als ze nu slecht slaapt en 4uur wakker wordt leg ik haar gewoon bij mijn vriend en mij in bed (komt gelukkig niet vaak meer voor)
3 maanden geleden
Reactie op Lippie91
Oh ik voel je zo erg, hier heb ik er ook 1 die vanaf mei al nachten lang wakker is.. soms gaat het een nachtje goed maar dat is denk 1x in de week.. meeste nachten gewoon 2 uur uur wakker..
3 maanden geleden
Hier weer 5:50, maar valt me dus op dat dit ook is als hij slecht heeft avond gegeten… maar hij word niet huilend wakker zovan ik heb honger….
2 maanden geleden
Reactie op Lippie91
Heel heftig hè dat soort periode ‘s . Je hele leven draait dan om de slaap van je kleintje . Ik werk nu niet maar kan mij alleen maar indenken hoe zwaar dat moet zijn want je kan gewoon niet meer normaal denken .