38 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb zelf ook een bykay gekocht, heb hem nog maar kort uitgeprobeerd, lijkt redelijk prima aan te doen, maar mijn kleine man vond ik toch nog wat te klein ervoor. Het is vanaf 3kg geloof ik, maar zijn heupjes moeten erg ver gespreid worden en gaat niet soepel genoeg, dus ik wacht nog even met die tot hij iets groter is.

2 jaar geleden

Je zou ook een draagconsult kunnen doen. Zelf heb ik een draagdoek gehad en nu een draagzak, want ik wilde niet meer knopen. Maar ik ben toch geen fan geworden van de draagzak. Ik mis het comfortabele van een draagdoek. Dus ik heb iets nieuws besteld. Het gemak van een draagzak en het comfortabele van een draagdoek. Door de ringen hoef je maar 1x te "knopen". Je kan het daarna aantrekken als een tshirt.

2 jaar geleden

Ik heb ook de bykay click carrier en net als diepezucht vind ik ons zoontje toch iets te klein nog ervoor. Er staat er dat het vanaf Newborn kan maar hij weegt ondertussen bijna 5 kilo en merk dat hij er nog niet helemaal lekker in zit. De zak is vrij lang waardoor ze er laag inhangen, je kunt m omslaan aan de onderkant en dan zitten ze iets hoger. Ik vind m verder wel heel makkelijk qua om doen. Paar keer oefenen met m’n vriend erbij maar kan het nu alleen.

2 jaar geleden

Verder heb ik van mn zus eentje gekregen, geen idee welke het is, maar lijkt op BabyBjorn Draagzak Mini. Deze is nog makkelijker aan/uit te trekken (gewoon 1 kant vast laten, erin zetten en dan is hij zo dicht). Deze zit hij gelijk goed in, zn beentjes hangen meer maar zn kontje is goed ondersteunt en zn nekje ook. Mijn zoontje vind deze heerlijk. Nadeel vind ik wel dat bij deze het gekruisd op je rug is maar geen band om je heup, dus het gewicht is minder verspreid en als ik m een tijd zonder vasthouden draag, krijg ik last van mn rug. Ik til hem dan soms ook beetje met mn armen (knuffelt ook lekker) om het gewicht van mn rug te minderen

2 jaar geleden

wij hebben voor mijn dochter fysiotherapie. de therapeut gaf aan dat een Ergobaby embrace goed is. Hier is de houding van de baby netjes in. Dat hebben niet alle draag zakken. Ik heb hem via marktplaats aangeschaft en ben tot op heden super blij met de draagzak

2 jaar geleden

Reactie op Chayennn

Je zou ook een draagconsult kunnen doen. Zelf heb ik een draagdoek gehad e ...
Dat klinkt wel heel erg prettig. Een combinatie van beiden is misschien juist wel een goede. Misschien is een draagconsut inderdaad wel een goed idee. Dankjewel !

2 jaar geleden

Reactie op DiepeZucht

Ik heb zelf ook een bykay gekocht, heb hem nog maar kort uitgeprobeerd, lij ...
Ons meisje is vrij klein dus zou misschien verdwijnen in deze zak? Goed om te weten, dankjewel!

2 jaar geleden

wij hebben voor mijn dochter fysiotherapie. de therapeut gaf aan dat een Er ...
Oh, die ken ik nog niet. Ik ga hem eens opzoeken. Thanks !!

2 jaar geleden

Reactie op mikthecorgi

Ik heb ook de bykay click carrier en net als diepezucht vind ik ons zoontj ...
Waarschijnlijk zit ons kleine meisje dan helemaal voor geen meter in die draagzak. Goed om dat te weten voordat ik er een aanschaf. Bedankt !

2 jaar geleden

Ergobaby embrace🙏🏼 mijn dochter was 4,5 week oud toen in haar erin droeg. Ze is nu 7 weken. Het heeft de feeling van een draagdoek maar is een Draagzak.

2 jaar geleden

Ons meisje is vrij klein dus zou misschien verdwijnen in deze zak? Goed o ...
Dat verwacht ik wel, vorig cb meting was mn zoontje 55cm en 4250g. Ondertussen bijna 2 weken verder en denk dat hij er nog niet fatsoenlijk in past. Zal het binnenkort nog eens proberen

2 jaar geleden

Reactie op DiepeZucht

Dat verwacht ik wel, vorig cb meting was mn zoontje 55cm en 4250g. Ondertus ...
Oh nee, dat gaat hem dus echt niet worden. Mijn dochter is denk ik inmiddels nét 4kg. Dank voor de tip, daar heb ik iets aan ! ☺️

2 jaar geleden

Ik heb de Rookie Connect en ben er heel erg blij mee. Volgens mij niet in NL te koop. Ik dacht dat mijn vriendinnen hem voor voor mij online hebben gekocht. Ook vanaf geboorte te dragen, alhoewel ik hem zelf pas gebruikte vanaf 3 weken.. vond onze dochter daarvoor toch wat te klein. Verder super blij met de draagzak! Voelt stevig en de stof is niet te dik, dus ook fijn wanneer het warmer is

2 jaar geleden

Reactie op Sou1992

Ergobaby embrace🙏🏼 mijn dochter was 4,5 week oud toen in haar erin droeg. ...
Bedankt voor je tip ! Ik las bij de reviews dat mensen vinden dat het hoofdje niet goed ondersteund wordt , heb jij dat ook zo ervaren ?

2 jaar geleden

Bedankt voor je tip ! Ik las bij de reviews dat mensen vinden dat het hoofd ...
Zeker wel! Misschien omdat mijn baby 7 weken is, en nog klein. De embrace is niet bedoelt voor lange duur, het is juist gemaakt voor kleine baby’s tot volgens mij Max 11 kilo, of 9 dat weet ik even niet meer. Tot 52,5 cm draai je de band dubbel en als ze groter zijn als 52,5 cm dan draag je hem normaal. Ik ben er in iedergeval heel blij mee. Hoop je zo geholpen te hebben. Stof is ook erg zacht, niet van dat harde wat de meeste draagzakken hebben.

2 jaar geleden

Reactie op Sou1992

Zeker wel! Misschien omdat mijn baby 7 weken is, en nog klein. De embrace i ...
Oh, dit ziet er gewoon prima uit inderdaad. Ik ga hem bestellen! Super bedankt voor je advies.

2 jaar geleden

Denk dat het inderdaad heel persoonlijk is. Ik had ook een draagzak van ByKay maar die vond ik niet fijn zitten en mijn kleintje viel er in weg. Na een draagconsult zijn we uitgekomen op de Lenny Lamb Light, voor ons beide een hele fijne draagzak (en heel gemakkelijk!), maar dat is natuurlijk heel persoonlijk :-)

2 jaar geleden

luna free to grow. hele fijne draagzak. vanaf newborn. de bykay vond ik verschrikkelijk en tevens totaal overpriced

2 jaar geleden

Reactie op Janna06

Denk dat het inderdaad heel persoonlijk is. Ik had ook een draagzak van ByK ...
Die ken ik nog niet, misschien toch ook maar een draagconsult doen. We hebben de ergobaby aangeschaft maar zijn nog een beetje aan het klungelen.