11 Reacties

2 jaar geleden

spiraaltje? Volgensmij als je die binnen bepaald aantal dagen plaats helpt dat ook 🙈succes !

2 jaar geleden

Ik zou in jouw geval dan die morning-afterpil laten zitten dan. Ja er is in theorie een kans dat je zwanger bent geworden ondanks het condoom en het geven van borstvoeding, naast de gebruikelijke paar procent kans dat je zwanger raakt. Maar het lijkt me gewoon niet dat je je baby geen borstvoeding wilt geven. Ben je trouwens al ongesteld geworden?

2 jaar geleden

Morgen kan je de huisarts bellen, misschien weten hun wat je kan doen.

2 jaar geleden

Koperspiraal

2 jaar geleden

Reactie op Leuntjee

spiraaltje? Volgensmij als je die binnen bepaald aantal dagen plaats helpt ...
Dankjewel maar ik wil geen spiraaltje laten zetten, wil binnenkort zodra er plek is een staafje laten zetten..

2 jaar geleden

Reactie op Cmgraz

Ik zou in jouw geval dan die morning-afterpil laten zitten dan. Ja er is ...
Ik ben nog niet ongesteld geworden, had gelezen dat het tot 6 maanden kan duren om ongesteld te worden na een bevalling door het geven van borstvoeding. Ja ik heb het ook laten liggen, durf die pil nu ook echt niet in te gaan nemen. Maar de gedachte om nu al weer zwanger te worden😅 ben net een beetje hersteld van deze zwangerschap en bevalling… als het zo is, is het natuurlijk wel welkom.

2 jaar geleden

Reactie op MelanieJR

Morgen kan je de huisarts bellen, misschien weten hun wat je kan doen.
Ja dat ga ik ook doen, Dankje! Dacht misschien dat iemand anders dit ook mee heeft gemaakt of meemaakt en met een goede tip komt.

2 jaar geleden

Reactie op Mom12345

Ik ben nog niet ongesteld geworden, had gelezen dat het tot 6 maanden kan d ...
Als je niet ongesteld bent geworden, dan is de kans al helemaal klein dat je zwanger bent geworden i.c.m. Borstvoeding. Ik snap je punt helemaal dat je niet te snel achter elkaar zwanger wilt worden, maar ik zou je nu niet laten gek maken 😅 Ja in theorie is die kans er wel dat je zwanger bent geworden. Zelf vind ik de morning-afterpil en andere hormonale anti-conceptie zoals even een spiraaltje zetten ook even wat meer dan een paracetamol nemen zeg maar. En al helemaal als het niet goed is als je borstvoeding geeft.

2 jaar geleden

Ik heb de huisarts gesproken helaas is er geen alternatief voor de morning After pil. En omdat mijn baby’tje niet uit een flesje kan drinken is het voor mij niet mogelijk die pil in te nemen. Wil natuurlijk niet mijn baby’tje 8 uur op voeding laten wachten.. Ik deel dit omdat misschien iemand anders in een soortgelijke situatie kan zitten. Ik kan nu over 2 weken een Testje doen om te weten of ik wel of niet zwanger ben. Mocht ik wel zwanger zijn dan weet ik zeker dat ik het wil houden❤️ dan komt het alleen een stuk eerder dan ik eigenlijk voor ogen had

2 jaar geleden

Ik zit in dezelfde situatie nu, heb de pil liggen in huis en durf het niet in te nemen. Ze kan wel uit een flesje drinken alleen staat het me tegen wat er evt in de pil zit. Hoe is het uiteindelijk bij jou gegaan, is je menstruatie nog doorgekomen?

2 jaar geleden

Reactie op angeliquedt

Ik zit in dezelfde situatie nu, heb de pil liggen in huis en durf het niet ...
Wat vervelend dat je in dezelfde situatie zit. Dat kan ik me ook voorstellen, vond dat ook een naar idee. Ik ben nu na 7 maanden geleden te zijn bevallen nog niet ongesteld geworden maar ook niet zwanger. Vond het wel spannend en heb heel veel testjes gedaan om er zeker van te zijn