14 Reacties

13 dagen geleden

Omg same, lijkt wel of t erger geworden is. Heb ook ADD, alle ballen omhoog behalve mn eigen 🤡. Erg lastig… ik lees mee 👀

13 dagen geleden

Zeker herkenbaar! Ik maak echt stomme foutjes, vergeet wat mensen tegen me hebben gezegd en ben er soms echt niet bij. Ik probeer wat milder voor mezelf te zijn. Het is ook niet niks dat we allemaal weer zo snel aan het werk moeten. En gelukkig gaat er ook een hoop wel goed. Eigenlijk best knap wat we allemaal kunnen zo op een dag.

13 dagen geleden

Och heel normaal hoor, we moeten veel te snel na de bevalling weer werken joh... En je werk is Nogales hectisch weet ik uit ervaring ;-) Gelukkig kon ik er voor kiezen om 1 kaar thuis te blijven. Maar geloof me, het is doodnomraal..en vervelend ;-)

13 dagen geleden

Herkenbaar! En ben niet eens juf.. ook snel overprikkeld in 't dagelijks leven. Heb m'n betaald ouderschapsverlof gelukkig nog kunnen inzetten dus werk ik 2 dagen en 3 dagen in de week afgewisseld. Het wordt wel echt beter.. this 9 maand op en 9 maand af, maar na m'n 1e voelde ik me na een jaar weer meer mezelf.

13 dagen geleden

Zeer herkenbaar, heb hier ook veel last van. Dacht dat ik de enige was na 9 maanden..

13 dagen geleden

Hier ook… 🫠

13 dagen geleden

Zit helaas sinds paar weken in de ziektewet.. overspannen😥 Lees steeds vaker dat rond de 8 maanden veel mama's het pittig hebben.

12 dagen geleden

Hier ook, begin meestal een verhaal en halverwege ben ik alweer vergeten wat ik wilde zeggen🫣

12 dagen geleden

Thanks voor al jullie reacties❤️ super vervelend dat jullie hier ook last van hebben, maar toch ook fijn om te weten dat we niet de enige zijn! Ik denk dan maar afwachten en hopen dat het rond de 1e verjaardag wel beter gaat… haha

12 dagen geleden

Herkenbaar. Succes allemaal mama’s 🩷🎈

12 dagen geleden

Heel herkenbaar..

11 dagen geleden

Hier hetzelfde met dom gevoel; mombrain. Niet op woorden komen, weinig energie, vergeetachtigheid en ik ben nog steeds erg emotioneel (geef ook nog borstvoeding). Ik heb een documentaire gezien op, als ik het goed heb, Doc2 Moederbrein die uitleg hierover geeft en er zijn ook wetenschappelijke onderzoeken geweest dat je hersenverbindingen veranderen tijdens de zwangerschap tot en met 2 jaren erna! (Tenzij je weer in verwachting raakt). Dus het is heel normaal en je bent zeker niet de enige! 🤗

8 dagen geleden

Heel herkenbaar, ik ben terug gegaan naar 1 dag werken en dat is hier de oplossing geweest. Meer tijd voor m’n kinderen en minder boos, verdrietig en vergeetachtig. Vind het heel knap hoe andere alle ballen hoog kunnen houden

8 dagen geleden

Herkenbaar.. en ik werk nog niet eens. Heb een jaar onbetaald verlof opgenomen. Maar m'n hoofd zit zo vol. Ik ben continue dingen kwijt en heel vergeetachtig. Ik kan heel slecht tegen teveel prikkels en vind een weekend waarin we alleen met gezin zijn gewoon HEERLIJK. Zelfs bezoek van m'n ouders vind ik energie kosten Merk ook snel een kort lontje bij de Kids en Dat wil ik absoluut niet. We hebben nu meivakantie en wat vind ik het nu al heerlijk. Afgelopen weekend hadden we ook geen sportverplichtingen. En echt zo fijn om even rustig aan te kunnen doen en gewoon lekker thuis te zijn zonder afspraken en gehaast. Ik houd m'n hart vast voor als ik weer moet werken.