11 Reacties

3 jaar geleden

Qute q-rider. Past in mijn kia picanto

3 jaar geleden

Ik heb een mutsy traveler. Helaas niet meer in de winkels te koop, maar misschien wel via marktplaats. Ik heb een Fiat panda.

3 jaar geleden

Qute q-rider, is inderdaad erg mooi formaat in vergelijking met de andere... voor een kia picanto 🙂 en hij is erg fijn

3 jaar geleden

Reactie op Yodie

Qute q-rider, is inderdaad erg mooi formaat in vergelijking met de andere.. ...
Jaa die heb ik ook voor in mn C1

3 jaar geleden

Reactie op Kellneusbell

Jaa die heb ik ook voor in mn C1
Kon het onderstel daar zo in zonder verwijderen van banden? Bij mij gaat het ook om een c1.

3 jaar geleden

Uppa baby vista 2. Kan heel klein en makkelijk inklappen. Past in de up.

3 jaar geleden

Ik heb meerdere modellen gepast in mijn Twingo: Joolz geo 3, easywalker jimmey, cybex gazelle s, nuna demi grow passen allemaal! Wij zijn uiteindelijk voor de Joolz gegaan.

3 jaar geleden

Ik heb heel lang een alto gehad en plaatste het onderstel op de achterbank naast de maxicosy in de kofferbak paste sowieso niks. Maar dit ging prima. Heb de easywalker harvey 3

3 jaar geleden

Ik heb een Toyota aygo, ik ben voor de joolz geo3 gegaan! Deze past in mijn kofferbakje

3 jaar geleden

Ik heb ook een Toyota Ayogo en heb de Hauck. SUUUUPER chill. We zijn met die hauck en 2 weken vakantie gewoon in de Aygo naar Frankrijk geweest. Paste!! Ik stuur ff link vanuit bol. Er zit ook gelijk een autozitje bij, maar ik had al de maxicosi

3 jaar geleden

Reactie op Broedkip

Ik heb ook een Toyota Ayogo en heb de Hauck. SUUUUPER chill. We zijn met di ...
Het bedje is niet een Kuip, maar wordt helemaal plat, eerst dacht ik hmmm, maar daardoor schudt het een heel klein beetje als je over oneven stenen loopt, vallen ze zo in slaap haha. Moet wel zeggen dat hij niet mega kwaliteit is. Voor de 2e zullen we m wel gebruiken, maar de wielen staan beetje schevig. Maar voor die prijs vond ik het ALLES waard. Bekijk Hauck Pacific 3 Shop N Drive Kinderwagen - Caviar op: https://www.bol.com/nl/p/hauck-pacific-3-shop-n-drive-kinderwagen-caviar/9200000098498309?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp