30 Reacties

6 maanden geleden

Wij zijn nu in Santa Pola in Spanje (vlak bij Alicante) wij zweren bij een airbnb met zwembad en een huurauto! Meneertje gaat overal mee naartoe en vindt het prachtig. Slaapt veel in de kinderwagen en we wisselen af met een dag iets doen een dag rustig aan.

6 maanden geleden

Andere tip: we zijn twee maanden geleden in Tenerife geweest. Costa Adèje in een airbnb met privé zwembad: https://nl.airbnb.com/rooms/527311212805270145?_set_bev_on_new_domain=1720553902_EAY2M5MTI0MTNiMT&source_impression_id=p3_1720553903_P3uEpt0hhrwCw2wm

5 maanden geleden

Reactie op melaniesj95

Wij zijn nu in Santa Pola in Spanje (vlak bij Alicante) wij zweren bij een ...
Klinkt super leuk! Mag ik vragen wat jullie dan zoal doen? Mijn oudste dochter is 3 en wil toch echt wel wat te doen hebben voor haar! Zoals animatie, zwembaden met glijbanen en een speeltuin. Stadjes bezoeken kan natuurlijk wel maar geen hele dag dan heb ik verveelde kinderen haha

5 maanden geleden

Ik wil van die squitos stickers bestellen en meenemen op vakantie, iemand daar ervaring mee en werkt dat een beetje?

5 maanden geleden

Reactie op NJ2503

Ik wil van die squitos stickers bestellen en meenemen op vakantie, iemand d ...
Wij hebben die thuis maar heb niet gevoel dat het echt werkt.

5 maanden geleden

Reactie op NJ2503

Ik wil van die squitos stickers bestellen en meenemen op vakantie, iemand d ...
Ik heb deze. Vind ze wel handig, ruiken voldoende maar niet overheersend. Ruiken naar mijn mening ook langer dan 72uur

5 maanden geleden

Wat lekker allemaal! Wij gaan in september een weekje naar Sauerland naar een vakantiepark. We zouden heel graag weer eens een keer verder weg willen of met het vliegtuig, maar dat zien we niet zo zitten met twee kleintjes. Ze schreeuwen beiden zoveel, dus we willen eerst zien hoe deze autoreis van 4 uur gaat.

5 maanden geleden

Wij gaan in september twee weken naar Dubai. Ben benieuwd hoe het gaat met vliegen. Ze is al een jaar dus wel spannend 😊

5 maanden geleden

Wij gaan in september een week naar Italië. Vliegen en dan huurauto. Vind het wel enorm spannend. Ze is dan 1 jaar en 2 maandjes. Ik ben dan 25 weken zwanger dus vind enorm spannend haha. Maar wel even lekker eruit als gezin.