9 Reacties

6 maanden geleden

Ventilator mag denk ik best wel, maar gewoon niet rechtstreeks op baby gericht.

6 maanden geleden

Hier ook heel warm op de babykamer: babyfoon zegt 29 graden. Hier echt dramatische timing, want m'n zoontje (11 maanden) heeft gisteren ook nog eens vaccinaties gehad waardoor hij heel hangerig en huilerig is, zich niet lekker voelt en verhoging heeft. Hij zweet zich suf, zo zielig. We hebben nu een ventilator op de zachtste stand aan gezet op zijn kamertje en straks, als het iets is afgekoeld, doen we het rolgordijnen omhoog zodat er wat frisse lucht binnenkomt. Dat kan nu niet, want hij kan alleen inslapen als het helemaal donker is. Pittige dagen zo!

6 maanden geleden

Wij hebben hier de ventilator flink aan, want het is niet te doen. Deze blaast over hem heen en als het vanavond is afgekoeld gaat het raam open en de ventilator zachter of uit.

6 maanden geleden

5 u klaar wakker 🤯🤯 nog nooit meegemaakt… bijna 26 graden op die kamer dus misschien daardoor?

6 maanden geleden

Reactie op devidevries

5 u klaar wakker 🤯🤯 nog nooit meegemaakt… bijna 26 graden op die kamer du ...
Hij is zelf weer na ongeveer een “ uur “ in slaapgevallen… weet dat ik dit in andere slaapregressie ook 2/3 nachten had

6 maanden geleden

Hier ook raam open aan de kant waar bedje niet staat en ventilator omhoog gericht. Kon hem gister pas om 2200 op bed leggen, toen was het 27 graden op de kamer. Maar hij heeft wel tot 11 uur geslapen

6 maanden geleden

Bij ons ook +/- 26 graden op de slaapkamers. Wij zetten al een paar nachten gewoon een ventilator aan (wel op een redelijk afstandje van haar bedje). Tot nu toe merken we niet dat ze er last van zou hebben oid, denk dat ze meer last heeft van de warmte als we de ventilator niet meer zetten..

6 maanden geleden

Ja , zolang het niet op hem gericht is joh. Ik heb der ook zo 1 die ik op baby stand kan zetten, anders is het echt niet te doen.

6 maanden geleden

Zolang je m niet op je kindje richt kan dat prima. Hier heeft ze ook 2 nachten zonder slaapzak, alleen in een romper zonder mouwen, geslapen. Was ook 29 graden op de kamer 🥵🥵