33 Reacties

4 maanden geleden

Hoi! Hier ook heel afwisselend. Ene nacht speentje en weer slapen maar we hebben vaker een nacht dat hij bij ons in bed belandt aangezien hij alles aan elkaar huilt. Onze zoon is 15/7 1 jaar geworden. Zou het een fase zijn? 😅

4 maanden geleden

Hier al sinds de geboorte een paar x per nacht wakker. Ene keer vaker dan de andere. Belandt op den duur nog altijd bij ons in bed. Soms al voor twaalf uur, soms pas om half vijf. Zo werkt het oké voor ons.

4 maanden geleden

Hier zit ze in een sprong oid. Elk half uur overstuur. Wil dan ook niet in haar eigen wieg slapen. Wel in mijn bed.

4 maanden geleden

Hier ook heel wisselend, word 9 van de 10 keer wel een keer wakker. En dan kunnen we hem soms een fles water(met een schepje poeder) geven en is het daarna prima en gaat ie weer slapen. Maar soms is ie ook helemaal overstuur en duurt het echt even voordat hij weer slaapt..

4 maanden geleden

Hier nog elke nacht een nachtvoeding(fles), met een beetje pech zelfs 2😅 Had gehoopt dat hij beter als z’n zus zou gaan slapen maar hij is nog erger🙈

4 maanden geleden

Hier laatste paar dagen gelukkig maar 1x wakker

4 maanden geleden

Hai! Hier ook een jongen van 17/07 en slaapt eigenlijk altijd door. 😊

4 maanden geleden

Pfoe, hij sliep redelijk door maar de laatste 3 maanden al niet meer :( Hij is van 03-07.

4 maanden geleden

Hier een zoontje van 12/7. Slaapt vaker niet door dan wel. Vaak alleen even een aai over z’n bol of z’n speentje terug geven.. maar we moeten er wel regelmatig uit nog. Terwijl mijn dochter van nu 4jaar allang al doorsliep op deze leeftijd!

4 maanden geleden

Hij zit momenteel in de 12-15 maanden slaapregressie. Drama om meneer savonds in slaap te krijgen. Ik ga dan 1/1,5u bij hem zitten in de stoel met een boek totdat meneer slaapt en ik weg kan. Deze anderhalve week slaapt hij ook niet door en moet ik er 1 tot 3x per nacht uit. Hiervoor sliep hij van 19u tot 23u kreeg een schone luier, fles water en sliep dan tot +/- 7u. Nu is er geen touw op vast te knopen. Hopelijk is het snel voorbij. Ben nu ook al 6 maanden zwanger van de 2e en dit valt mij erg zwaar.

4 maanden geleden

Onze dochter is van 22-07. Ze slaapt meestal van ergens tussen 19u30 en 20u30 tot ergens tussen 7u30 en 8u30. Soms savonds nog huilen, meestal vieze pamper, en af en toe snachts huile maar gelukkig hoeven we er zelden voor uit.

4 maanden geleden

Reactie op Lippie91

Pfoe, hij sliep redelijk door maar de laatste 3 maanden al niet meer :( Hi ...
Erg hè..

4 maanden geleden

Zoon van 13 maanden, heeft vaak nog 1 a 2 flesvoedingen per nacht. Overdag voldoende eten, maar z’n buik knort van de honger in de nacht 😓. Daarnaast vaak ook nog twee keer wakker voor z’n speentje om 6.00 uur begint z’n dag.

4 maanden geleden

Reactie op Tess_90

Zoon van 13 maanden, heeft vaak nog 1 a 2 flesvoedingen per nacht. Overdag ...
Hier hetzelfde, krijgt nog regelmatig 2 nachtvoedingen ondanks goed eten s nacht

4 maanden geleden

Hier gaat het over het algemeen goed. Mijn dochter sliep al vroeg goed door. Paar periodes gehad met slecht slapen (sprong en tandjes), langste periode was 8 weken en toen heb ik veel avonden en nachten met haar in mijn armen zittend geslapen. Ze wilde toen absoluut niet weg gelegd worden. Maar over het algemeen mogen we niet klagen. Afgelopen week weer wat pittige nachten gehad, ws door de warmte en doorkomende tandjes. Verder wordt ze af en toe wakker omdat ze haar speentje kwijt is maar die pakt ze dan zelf weer en slaapt dan weer door. Ik had eens de tip gelezen om meerdere speentjes in bed te leggen en dat werkt erg goed, ze heeft er 3 liggen en komt er dan altijd wel 1 tegen😅 En ze heeft een hartslag knuffel die automatisch aan gaat als ze geluid maakt of veel beweegt.

4 maanden geleden

Onze zoon van 22-07. Ik denk dat hij begin dit jaar een aantal weken heeft doorgeslapen. Vanaf Carnaval niet meer op een enkele nacht na. Als in op 1 hand te tellen. Meestal is het een aantal keer eruit voor een tut. Maar de laatste weken kan het ook goed zijn dat hij gewoon 2 uur wakker is en weer een fles kriigt. We hebben van alles geprobeerd niets lijkt het te veranderen. Dus overgeven aan de situatie. Mijn vriend is daar minder goed in😅 die had verwacht dat hii met 1 jaar toch echt wel door zou slapen 🙈

4 maanden geleden

Hier gaat het juist sinds een paar weken heel goed! Zoon van 14/7 was heel lang rond 5-5.30 wakker, maar slaapt nu door tot 6.30-7. In de nacht hoeven we niet naar hem toe.

4 maanden geleden

Hier gaat het ook echt super slecht. Geen idee waar het aan ligt , we hebben zowat alles al geprobeerd. Dutjes gaan redelijk , ze slaapt nog twee keer per dag alleen de nachten zijn drama, bij in bed leggen savonds is ze net een luchtalarm zo hard gaat ze tekeer. Ze is vanaf de geboorte al een slechte slaper ( nachten dat ze door heeft geslapen zijn op 2 handen te tellen) helaas. Had wel gehoopt dat ze met 1 jaar onderhand wel beter zou gaan slapen maar helaas🥲

4 maanden geleden

Altijd wel lastig geweest, maar nu weer extreem. Veel huilen met elk slaapje, overdag veel te kort slapen en ‘s avonds weer huilen huilen huilen. Nu een paar nachten redelijk geslapen, maar dan weer om 4:30 klaarwakker en moord en brand gillen😅 Zo’n verschil met ons andere kind, maar goed het komt vast vanzelf goed ooit 🙃

4 maanden geleden

Werd hier toen ze net 1 was ook elke nacht wakker. Wilde geen middag dutje doen. Slaapritme aangepast zodat ze de middagslaapje weer doet en nu slaapt ze de nacht weer door