33 Reacties

4 maanden geleden

Goedemorgen, onze kleine man is ook 17-7 1 geworden en loopt nu ook al een week. Heel af en toe nog dat hij snachts wakker wordt voor zijn speen. Het ergste waar ik mee zit is dat hij bijna al maanden elke ochtend om 05:00-05:15u wakker wordt en ik trek dat gewoon niet meer. Ik hoop echt en wil ook dat hij pas rond een uur of 06:30-07:00u wakker wordt, maar zie het niet gebeuren. Ik ben daardoor zelf ook ontzettend chagrijnig en het kan mijn hele dag verpesten. Dit heeft echt niks met onvoorwaardelijke liefde voor mij hem te maken, maar zit ook midden in een burn-out dus dit helpt allemaal niet mee 😩😔 Van alles geprobeerd, white noise etc, bij ons in bed afgelopen nachten, niks helpt.

4 maanden geleden

Mijn zoontje is 26/7 1 geworden en slaapt standaard naast me (we hebben een familiebed gemaakt). Hij sliep af en toe door, maar is de afgelopen daten weer heel onrustig en heeft dan troost/wat te drinken nodig. Ik probeer er maar het beste van te maken & hem dus heel dicht bij me te laten slapen, zodat ik in ieder geval ook aan m'n slaap, of inieder geval lig tijd kom😌

4 maanden geleden

Reactie op charlene02

Goedemorgen, onze kleine man is ook 17-7 1 geworden en loopt nu ook al een ...
Bij ons is het maanden lang onverklaarbaar wakker rond 5.15u sinds 3 weken voorbij, zonder dat we iets anders dan anders gedaan hebben. Nu gewoon tussen 6.30u en 7u, dus het kan echt nog veranderen. Sterkte voor jou, zonder burn-out vond ik het al heel heftig 🙁…

4 maanden geleden

Reactie op NRB

Werd hier toen ze net 1 was ook elke nacht wakker. Wilde geen middag dutje ...
Wat heb je aangepast qua ritme?

4 maanden geleden

Reactie op Lippie91

Wat heb je aangepast qua ritme?
234 ritme aan gaan houden. Sochtends max 45 min slapen en dan wakker maken. Ze sliep gerust 1,5 a 2 uur. Samiddag max 1, 5 uur slapen. Toen ik er in de ochtend dutje ging wakker maken, was ze weer moe genoeg voor de middagdutje en sliep ze ook de nacht weer door

4 maanden geleden

Reactie op NRB

234 ritme aan gaan houden. Sochtends max 45 min slapen en dan wakker maken. ...
Wat fijn dat dat helpt! Hier ook een poosje geprobeerd, maar dan sliep ze vervolgens ‘s middags ook maar 30-45 min meestal dus totaal over de dag was het dan veel te weinig en daardoor ook juist weer spoken in de nachten

4 maanden geleden

Reactie op L202123

Wat fijn dat dat helpt! Hier ook een poosje geprobeerd, maar dan sliep ze v ...
Hier deed ze 't gelijk goed. Hoelang heb je het geprobeerd? Hoor ook bij sommige dat echt wel even duurt voordar ze gewend zijn.

4 maanden geleden

Reactie op NRB

Hier deed ze 't gelijk goed. Hoelang heb je het geprobeerd? Hoor ook bij so ...
Na 1,5 week was ik het wel zat, zo weinig slaap overdag en dan in de nacht ook nog in de weer 🙈. Ze slaapt ‘s ochtends beter (soms bijv van 10:15-11:30) en dan ‘s middags kort (15:00-15:30). Nachten zijn heel wisselend. Nu wil ze de laatste week elke keer niet slapen in de ochtend, dus dan maar kijken of 1 slaapje beter past om de dag ofzo. In de ochtend gaat het dan prima, lekker spelen en vrolijk maar hoe lang ze dan slaapt is weer wisselend. Van t weekend ruim 1,5 uur en nu na een klein uur alweer paraat😅

4 maanden geleden

Reactie op L202123

Na 1,5 week was ik het wel zat, zo weinig slaap overdag en dan in de nacht ...
Ja hier sliep ze ook in de ochten beter dan middag. Heb je toen wel de ochtenddut ingekort? Ik dacht eerst ook dat ze toe was aan 1 dutje. Ging in begin aardig maar ze werd steeds vaker en langer wakker snachts. En toen las ik online dat kinderen als ze snachts wakker worden overdag niet toe zijn aan 1 dutje. Vandaar dat ik toen de ochtenddut ben gaan inkorten en na 09:00

4 maanden geleden

Reactie op NRB

Ja hier sliep ze ook in de ochten beter dan middag. Heb je toen wel de ocht ...
Ja heb toen ongeveer 1,5 week Max 45 minuten gedaan en dan ‘s middags sliep ze ook vaak maar een 30-45 min. Met geen mogelijkheid langer slapen ook. Echt enorm zoeken, maar slapen in de nacht is eigenlijk al lastig sinds de geboorte 🤣 ze heeft van t weekend na 1 dutje goed geslapen in de nacht, gister weer 2x en ook een redelijke nacht (als in, 1x wakker om 4:00 en heel hard gillen/krijsen ongeveer 10 minuten en toen weer slapen) dus ik ben benieuwd naar wat de komende nacht brengt 🥱

4 maanden geleden

Mijn kind heeft nog nooit doorgeslapen, en heeft mij nodig om in slaap te vallen. De laatste 2 weken slaapt ze (extra) onrustig. Ze is dan huilerig op zo zeurderige manier.

4 maanden geleden

We hadden net actief de nachtvoedingen afgebouwd en meneer sliep ook ineens af en toe door maar nu na de waterpokken buikgriep en nu hand mond voet ziekte binnen 3 weken hele belabberde nachten echt elk uur wakker dus weer gezwicht en toch af te toe weer voeden in de nacht om toch een beetje slaap te krijgen.

4 maanden geleden

Reactie op issaa

Mijn kind heeft nog nooit doorgeslapen, en heeft mij nodig om in slaap te v ...
Onze dochter ook niet ! Wil nog flesje/ borst en is sowieso 2 x wakker in de nachten.