Nu we zijn overgegaan op 1 dutje per dag, is het nog een beetje zoeken naar tijdstip. Het liefst rond half 12 boterham en dan rond 12.00 tot 14.00 naar bed. Maar hij houdt het vooral in de ochtend vaak niet zo lang vol, waardoor hij nu vaak van 11.00 tot 13.00/13.30 naar bed gaat en daarna past lucht maar dat vind ik weer vrij laat.
Benieuwd hoe jullie het doen 😊🍞😴
Hai!
Zoeken is het allemaal hè!
Wij doen hier om 11 uur 2 boterhammen. Dan gaat hij rond half 12 tot half 2/2 uur naar bed. Dan krijgt hij rond half 3 meestal nog een tussendoortje.
Rond 18:30 gaat hij dan naar bed en slaapt dan door tot 06:30 ongeveer.
Mijn dochter krijgt voor haar middag dutje altijd een gezonde snack: fruit, knijpfruit + een rijstwafel of een boterham (waar zij zin in heeft) rond 11:45 en gaat daarna een dutje doen tot 14:00uur/ 14:30uur daarna krijgt ze altijd een boterham. Hoop dat dit helpt😊
Hai!
Zoeken is het allemaal hè!
Wij doen hier om 11 uur 2 boterhammen. Dan ...
Hier vandaag ook 1 slaapje na een hele lange tijd weer 2 slaapjes, 1.5 u geslapen en 13:45 wakker.. zou ik dan 18:15 bed doen? Weet het gewoon niet.. wil geen oververmoeidheid omdat dan opeens 2 x lange spreiding is
Hier vandaag ook 1 slaapje na een hele lange tijd weer 2 slaapjes, 1.5 u ge ...
Hai! Ik zou kijken naar je kindje! Of hij hier nou om half 2 of 14:00 uur wakker is hij gaat eigenlijk altijd om 18:30 naar bed! Mocht je kindje gewoon eerder vermoeidheid signalen geven dan zal ik daar gewoon naar luisteren😊
Hier gaat ze meestal 12:30/13:00 naar bed maar soms als ze vroeger wakker is om 12:00. Hier is ze vaak ook alweer rond 13:00 of 13:30 wakker dus het is net hoe het uitkomt of we er voor of na lunchen maakt niet zoveel uit als ze er geen last van hebben denk ik? 😊
Hier deed ze eerst ook 11:00-13:30 en toen deden we daarna de lunch. Sinds een tijdje slaapt ze vanaf 12:00 en doen we het er voor en daarna een snack. Nu is ze trouwens ziek en slaapt ze weer helemaal wisselend dus just going with the flow 😂
Oh ach nou hier slaapt die alweer paar min.. sliep direct .. ga dan niet wa ...
Ja helemaal prima toch! Het is wel eens puzzelen zo’n dag. En elk kindje is weer anders. Hier slaapt ze overigens wel altijd door. Bij jou wil ze zeker ook geen 2 dutjes meer?
Mijn zoontje word rond half 9/9 uur wakker, eet rond 12/half 1 zijn boterham. En gaat daarna naar bed, slaapt ongeveer 2/3 uur. En gaat savonds rond 19:00 naar bed