31 Reacties

2 maanden geleden

Mijn kleine zat nooit echt in de box en t was idd gewoon een opslagplaats geworden. Net voor zn eerste verjaardag weg gedaan om van die hoek een speelhoek te maken

2 maanden geleden

Wij hebben al heel wat maanden de box niet meer. Denk dat toen ze begon te kruipen we de box al niet meer hadden. Hij had ook weinig nut meer. Haar zus van 2 jaar deed steeds het deurtje open en dan kroop ze er bij in of de jongste kroop er uit. We hadden trouwens een grondbox.

2 maanden geleden

Wij gebruiken hem nog dagelijks, dus hier blijft hij nog een poosje.😊 Ze begint de dag altijd in de box. Dan kan ik even stofzuigen, vaatwasser leegruimen, koffie drinken etc. Ook als we een drukke dag hebben dan vind ze het heerlijk om even in de box met haar grote beer te knuffelen met een boekje erbij. Soms wijst ze er zelf naar dat ze erin wilt hihi. 😉 Gewoon ontprikkelen ofzo. Nu hebben wij wel een hele grote box waar ze zelfs met haar neefje in kan spelen. En genoeg ruimte om in te lopen. Ieder moet het zelf weten en elk kindje is natuurlijk anders. Mocht hij niet meer gebruikt worden dan zou ik hem ook weg doen haha. Maar nu is het nog ideaal. Ik kan de trappen op en neer rennen of even plassen zonder bang te zijn dat ze op tafel klimt etc. Of ze achter me aan komt. 🤣

2 maanden geleden

Hier hebben we 1,5 week geleden de grondbox opgeruimd. Hij zat er niet veel meer in. Het is wel iets meer improviseren op de momenten dat het handiger is als hij even 'vast' zit. Maar dan zet ik hem even in de kinderstoel bijvoorbeeld. Verder accepteer ik dat hij wat vaker 'in de weg' loopt 😉 Ik ben blij met de extra ruimte die we weer terug hebben in de woonkamer!

2 maanden geleden

We hebben hier vanaf 8 maanden een grote grondbox van 120x120. Smorgens lekker fijn zelf erin spelen, kan ik even ontbijt maken en vaatwasser doen enz. En lekker ze eigen plekje hebben waar de honden er niet bij kunnen. Dus denk dan ie nog wel even blijft staan

2 maanden geleden

Ik gebruik de box nog dagelijks als ik ga douchen of soms ook als ik kook. Dan leest mijn dochtertje een boekje oid in de box. Vind ze niet erg. Dus ik ben er nog erg blij mee, al kan ik qua ruimte niet wachten tot hij weg is ;).

2 maanden geleden

Hoor het wel maar moet er niet aan denken ... Dus hier blijft die zo lang mogelijk staan 😅als ik moet plassen of even naar andere kamer dan is het heerlijk om hem even in de box te laten 😂

2 maanden geleden

Mijn meisje hield ook niet van in de box zitten en spelen, meer op haar speelkleed. De box vlak voor haar eerste verjaardag opgeruimd.

2 maanden geleden

Hoezo lees ik hier dat anderen hun kindje even rustig kunnen neerzetten in de box terwijl ze naar toilet gaan of douchen, etc... De mijne krijst zich KAPOT als ik ze in de box zet en alleen laat 😂😅 (Haar alleen laten in een veilige volledige kamer gaat ook niet, huilt dan ook meteen, help)

2 maanden geleden

Mijn zoontje van 15 maanden klimt eruit 🤣 of hij gaat bijten aan de randen. Meneer is dus altijd bij mij zowel wc als douche, kijken wat mama aan het doen is.

2 maanden geleden

Hier is ie ook al maanden de deur uit. Zet ‘m in zijn stoel als ie echt even op zijn plek moet blijven

2 maanden geleden

Ik gebruik de box nog wel elke dag. Hij zit er in als ik wat langer uit de kamer ben. Bijvoorbeeld als ik even de was wil uithangen zonder gejengel aan mijn been. Of wat langer naar de toilet ga, of als ik ga douchen, dat soort dingen…ik heb nogal een avontuurlijk waaghals kind dus ik kan hem echt niet onbeheerd alleen in de kamer laten hoor.

2 maanden geleden

Reactie op Naom456

Hoezo lees ik hier dat anderen hun kindje even rustig kunnen neerzetten in ...
Ik geef hem wel vaak even een cracker oid en zn favo speelgoed. Dat werkt vaak wel even voor een minuut of 10 zodat ik precies kan douchen, boodschappen kan aannemen of iets kan opruimen oid

2 maanden geleden

Reactie op OB.LINA

Mijn zoontje van 15 maanden klimt eruit 🤣 of hij gaat bijten aan de randen ...
Maar hoe doe je dat dan? Mijn dochter kruipt dan gewoon met kleren en al de douche in 😅

2 maanden geleden

Reactie op biancas1987

Maar hoe doe je dat dan? Mijn dochter kruipt dan gewoon met kleren en al de ...
Wij hebben een glazen muur zegma, daar zit hij dan voor en kijkt die hoe ik aan het douchen ben 😂. Hij heeft 1x geprobeerd om na binnen te lopen, maar gelijk gezegd nee mag niet sinds dien doet hij dat niet meer

2 maanden geleden

Reactie op OB.LINA

Wij hebben een glazen muur zegma, daar zit hij dan voor en kijkt die hoe ik ...
Haha dat klinkt top!

2 maanden geleden

Reactie op biancas1987

Haha dat klinkt top!
Hahahah jaa ik mag niet klagen

2 maanden geleden

De box is hier echt al maanden weg. Zoontje wilde er echt niks van weten toen hij eenmaal kon staan 😅 Daarna werd het inderdaad alleen maar een opslagplek, dus ondertussen al een lange tijd geleden vervangen voor een mooie speelgoedkist.

2 maanden geleden

Hier is de box weg vanaf het moment dat er meer speelgoed naast de box stond als ervoor... vanaf dat ze zich een beetje ging verplaatsen dus.... Maar onze dochter heeft de box altijd een verschrikkelijk ding gevonden, lag als kleine baby al liever op een kleed op de grond dan in de box, dus hij stond vooral in de weg. Weet nu gewoon dat ik m'n handen niet vrij heb als ze wakker is🤷‍♀️ Tenzij ze ineens heel lief zelf zit te spelen. Dan probeer zoveel mogelijk en zo stil vanalles te doen om ook geen aandacht te trekken 🤣

2 maanden geleden

Reactie op biancas1987

Maar hoe doe je dat dan? Mijn dochter kruipt dan gewoon met kleren en al de ...
Hier is het daarom óf samen douchen, of niet😅