Hi mama’s,
Onze dochter is nu 15maanden en wij merken eigenlijk al wel sinds ze 1 jaar is dat we de box bijna niet meer gebruiken en dit eerder een opslag plek voor speelgoed is geworden.
Nu de Kerst er ook bijna aankomt wordt het ook lekker krap straks met de kerstboom haha, dus we willen dan de box gewoon definitief weg gaan doen.
Zijn er meer die al geen box meer hebben of hier over twijfelen? Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
Hier is de box ook al een tijdje weg. Denk dat sinds onze dochter een jaar is (nu 15 maanden) gebruikte we de box bijna niet meer. Stond verder niet in de weg en ook geen opslag o.i.d. maar werd gewoon niet meer gebruikt dus opgeruimd. Toen ik de box al meerdere weken niet gebruikt had vroeg ik aan mijn man of hij dat nog wel deed, hij gaf toe dat hij dat eigenlijk ook niet meer deed..diezelfde middag nog uit elkaar gehaald. Moet zeggen dat ik 'm ook nog geen moment gemist heb (inmiddels al paar maanden verder). Mocht het nodig zijn kunnen we haar altijd nog even in haar ledikantje zetten, maar vooralsnog niet nodig geweest.
Nog even laten staan, kan je daar de kerstboom mooi in zetten zonder al te groot risico op omtrekken 😝
En dan na de kerst met de boom opruimen👍
Hier tijdje terug overgestapt op grondbox, en die wordt nu gebruikt door grote broer als plekje om rustig te kunnen spelen😂
De box is hier een plek geworden voor de kat, waar ze rustig kan liggen zonder dat onze zoon erbij kan 😅 ik wil straks de kerstboom in de box zetten zodat onze zoon er niet bij kan 😅 daarna gaat de box denk ik weg.
Hier ook de keuze gemaakt box nu weg te doen met 15 maanden en idd de kerstboom voor in de plaats! Mocht je snel je handen vrij willen kan je de kleine ook kwijt in de kinderstoel