31 Reacties

2 maanden geleden

Hier is de box ook al een tijdje weg. Denk dat sinds onze dochter een jaar is (nu 15 maanden) gebruikte we de box bijna niet meer. Stond verder niet in de weg en ook geen opslag o.i.d. maar werd gewoon niet meer gebruikt dus opgeruimd. Toen ik de box al meerdere weken niet gebruikt had vroeg ik aan mijn man of hij dat nog wel deed, hij gaf toe dat hij dat eigenlijk ook niet meer deed..diezelfde middag nog uit elkaar gehaald. Moet zeggen dat ik 'm ook nog geen moment gemist heb (inmiddels al paar maanden verder). Mocht het nodig zijn kunnen we haar altijd nog even in haar ledikantje zetten, maar vooralsnog niet nodig geweest.

2 maanden geleden

Wij laten deze staan maar dat heeft er meer mee te maken omdat wij bezig zijn voor een tweede. Anders zouden wij de box ook hebben afgebroken.

2 maanden geleden

Hier sinds 1,5 week de box weg gehaald.

2 maanden geleden

Nog even laten staan, kan je daar de kerstboom mooi in zetten zonder al te groot risico op omtrekken 😝 En dan na de kerst met de boom opruimen👍 Hier tijdje terug overgestapt op grondbox, en die wordt nu gebruikt door grote broer als plekje om rustig te kunnen spelen😂

2 maanden geleden

Hier eigenlijk al na 3 maanden niet meer gebruikt, hij staat te wachten op baby nr 2 , daarna mag die weg haha

2 maanden geleden

Hier is de box weg toen ze 1 jaar werd

2 maanden geleden

Wij hebben de box in mei weggehaald toen we gingen verbouwen en daarna niet terug geplaatst. Nooit gemist ook 🤷‍♀️

2 maanden geleden

De box gaat hier ook 't huis uit binnenkort.. Inderdaad, ruimte maken voor de kerstboom

2 maanden geleden

De box is hier een plek geworden voor de kat, waar ze rustig kan liggen zonder dat onze zoon erbij kan 😅 ik wil straks de kerstboom in de box zetten zodat onze zoon er niet bij kan 😅 daarna gaat de box denk ik weg.

2 maanden geleden

Hier ook de keuze gemaakt box nu weg te doen met 15 maanden en idd de kerstboom voor in de plaats! Mocht je snel je handen vrij willen kan je de kleine ook kwijt in de kinderstoel