5 Reacties

2 jaar geleden
Ja ik! Sinds 5 dagen nu . Maar ik ben er ontzettend benauwd bij en met dit weer is buiten zijn nog benauwder! Ik heb uit voorzorg een kuur gekregen! Hopelijk hiet snel van af war dit is niks.

2 jaar geleden
Ik kan door hooikoorts dit ook krijgen. En dit jaar zijn de pollen extreem, ergens in de buurt kan dus iets zijn waar je allergisch op reageert. Je kunt bijvoorbeeld kruidvat hooikoorts pilletje proberen of allerfre, soms helpt mij dat en anders als de piep echt kut word een pufje aanvragen zoals bij astma wordt gebruikt. Het is een soort allergische reactie wat alleen op de longen slaat mits het van hooikoorts dus is.
Gelukkig kun je er dus niet elk jaar last van hebben. Bij mij verschilt dat enorm per jaar en wat er bloeit in je omgeving

2 jaar geleden
Zelf heb ik ook heel erg last van hooikoorts. Inderdaad ook benauwd en gezwollen gehemelte. En dan ook voornamelijk in de nacht last van. Wij hebben nu sinds een aantal weken snachts de ramen dicht, de airco en luchtreiniger aan. Dit werkt voor mij heel goed, maar heb geen idee of je een airco oid hebt natuurlijk.

2 jaar geleden
Reactie op Narcis23
Ohhh vervelend hè! Van de huisarts? Ik kreeg helemaal niks, moest vanzelf o ...
Ja via de huisarts.. mijn ontstekings waarden bleken toxh verhoogd en hij kon de slijm horen op mijn longen... uit voorzorg toch een kuur gekregen omdat ik dus al 5 dagen zo benauwd ben