598 Reacties
één jaar geleden
Reactie op kroketjemayo
Misschien een domme vraag… maar hoe weten jullie dit?😅
Dat vroeg ik me ook af en vanochtend bij VK controle er expliciet naar gevraagd… ze voelt dan aan m’n buik en blijkbaar met alle ervaring die ze heeft kan ze inschatten hoe groot ie is. Heeft ook te maken met de fundus hoogte, denk ik.. hoe ze het precies meten, weet ik helaas ook niet..
één jaar geleden
Reactie op kroketjemayo
Bij ons door 3 metingen bij de liggingsecho! Zo komt iedereen denk ik ook aan de p75/P99/P30 oid! Dat is op basis van die metingen. En ik denk dat het gemiddelde van deze metingen iets zegt over het geschatte gewicht🥰
één jaar geleden
Reactie op Louise12321
Bij ons door 3 metingen bij de liggingsecho! Zo komt iedereen denk ik ook ...
Ah ja… als je echo hebt klinkt het logisch! Bij mij was 20 weken echo de laatste en sindsdien voelt de verloskundige inderdaad en zegt; mooi hoor. Haha. Maar hier zo op de grammen nauwkeurig, dat heb ik ook in de vorige zwangerschap niet gehoord 😅
één jaar geleden
Reactie op kroketjemayo
Bij de ligging echo van 35 weken hebben ze bij mij het buikje, hoofdje en beentje gemeten en daar komt dan een gemiddeld gewicht uit. Bij mijn verloskundige hebben ze het niet over die p cijfers! Dit hebben ze maar 1 keer gedaan. Voor de rest voelt de ook alleen maar aan mijn buik
Heb jij je ligging echo al gehad?
één jaar geleden
Reactie op Kellssss
Bij de ligging echo van 35 weken hebben ze bij mij het buikje, hoofdje en b ...
Nee heb geen ligging echo gehad, bij de vorige ook niet. De vk zei dat de baby al is ingedaald, dus ga er vanuit dat het dan wel goed is. Nu wel bloedje nieuwsgierig wat die van mij weegt haha. M’n eerste woog uiteindelijk bij de geboorte 2900, dus niet mega.