598 Reacties

茅茅n jaar geleden

Vandaag 34+3 en geschat op 2200 gram

茅茅n jaar geleden

33w en 2120gr 鈽猴笍

茅茅n jaar geleden

32.6 weken werd geschat op 2325 gram

茅茅n jaar geleden

35+4 en 2500 gram

茅茅n jaar geleden

Op 32w+4d 2045gr 馃槉

茅茅n jaar geleden

Gisteren met 35+6 geschat op 2500 鈽猴笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op Jerina23

32.6 weken werd geschat op 2325 gram
Hier ook! Ze zei netjes hoor is helemaal prima. Voor mijn gevoel is dit best groot/dik toch? Of ligt het aan mij? Het was p79

茅茅n jaar geleden

Vandaag 36 weken en precies gemiddeld met 2800 gram 馃┑!

茅茅n jaar geleden

Vandaag groeiecho gehad 32+6....m'n meisje is nu 1900 gram

茅茅n jaar geleden

Nu bij 36+2 is onze baby geschat op 3400 gr - heb ook zwangerschapsdiabetes. Het advies is eerder inleiden, nu aan t bedenken hoe lang ik wil wachten of hij uit zichzelf komt! Iemand tips of advies? Ziekenhuis zegt meteen bij 38 inleiden; ik wil t zelf nog een half weekje extra geven

茅茅n jaar geleden

Reactie op ellehs89

Nu bij 36+2 is onze baby geschat op 3400 gr - heb ook zwangerschapsdiabetes ...
Ik zou als ik jou was altijd het advies van het ziekenhuis volgen. Grote kans dat de baby ook een vergrote kans op diabetes krijgt als zij/hij langer blijft zitten.

茅茅n jaar geleden

Reactie op ellehs89

Wij zitten in een vergelijkbare situatie; zelfde geschatte gewicht en ook zwangerschapsdiabetes. Gebruik je insuline of kun je het goed managen met dieet aanpassingen? Mijn ziekenhuis geeft aan dat ze liever niet inleiden als de verwachte omvang van de baby de enige 'complicatie' kan zijn. Pas als er andere dingen bij komen, zoals insuline gebruik, of hoge bloeddruk, of over tijd lopen, dan kan er gekozen worden om alsnog te gaan inleiden. Ben ik wel blij mee, ik laat het het liefst aan mijn lijf over...

茅茅n jaar geleden

Reactie op ellehs89

Ik snap dat je wilt wachten en hem uit zichzelf willen laten komen. Bedenk wel dat wanneer je besluit te wachten het jezelf moeilijker gaat maken en ook de baby. Wil je niet bang maken uiteraard 馃檹馃徎 als hij straks uit zichzelf komt bij later dan 39+ weken kan het voor meer complicaties zorgen zoals bv een gebroken schouder van de baby

茅茅n jaar geleden

Reactie op JaneB

Ik snap dat je wilt wachten en hem uit zichzelf willen laten komen. Bedenk ...
Klopt, dus ik twijfel meer aan begin wk 38 of halverwege 38 馃槈

茅茅n jaar geleden

Reactie op Boterham86

Wij zitten in een vergelijkbare situatie; zelfde geschatte gewicht en ook ...
Oh dat hoorden wij niet (OLVG amsterdam) - hun protocol is inleiden meteen bij 38+0! Ik heb diabetes onder controle met dieet en wandelen na het eten; geen insuline vooralsnog! Maar wel spannend; gaan jullie dus wel laten inleiden? Zitten dus beetje in hetzelfde schuitje - heel benieuwd wat jullie afweging is

茅茅n jaar geleden

Reactie op ellehs89

Oh dat hoorden wij niet (OLVG amsterdam) - hun protocol is inleiden meteen ...
Toch bijzonder die verschillen, ik loop in het Antonius in Utrecht. Hier dus vooralsnog niet inleiden, want ook ik kan het met dieet goed onder controle houden (bijna altijd 馃槈). Het wordt mijn tweede bevalling, eerste was met 35 weken en ik heb bij deze ook het gevoel dat ze eerder komt.

茅茅n jaar geleden

Reactie op kroketjemayo

Nee heb geen ligging echo gehad, bij de vorige ook niet. De vk zei dat de b ...
Ik wist het bij mijn 1e zwangerschap ook niet! Het was wel een flink meisje van 3838 maar heb ook doorgelopen tot 41+5. Nu is het precies gemiddeld qua groei volgens de metingen van de VK. We gaan het zien.. hoe vaak hoor je wel niet dat het niet klopt

茅茅n jaar geleden

Vandaag 36w en hij is nu 2900 gram. Geboortegewicht geschat rond 3700

茅茅n jaar geleden

2000 32.6w

茅茅n jaar geleden

35+4 en ze schatte haar nu op 2700 gram. 馃槉