598 Reacties
茅茅n jaar geleden
Ik zie deze topic heel vaak voorbij komen maar ik krijg nooit te horen hoeveel mijn baby weegt is dat erg??馃馃槼
茅茅n jaar geleden
Vandaag 35+5 en geschat op 1980 gram. Wel echt te klein, dus word extra goed in de gaten gehouden.
茅茅n jaar geleden
Gister weer afspraak gehad. (Ik heb zwangerschapsdiabetes met insuline gebruik) wisten al dat het een erg grote jongen is maar pfoe.
Gister 34+5 en geschat op 3350 gram. Dat was precies zijn broer bij de geboorte met 38 weken 馃槄馃檲 maar goed, komt vast goed haha.
Volgende week weer echo ivm stuitligging. Vorige zwangerschap hebben ze geprobeerd te draaien bij stuit maar lukte niet, vlak voor het inleiden lag hij toen ineens goed.
Spannend nog allemaal.
茅茅n jaar geleden
33+1 en kwam al 2.5 kilo uit als schatting van gewicht 馃槵 moet zeggen omdat die kleine in stuitligging ligt is het hoofdje ook mooi groot en rond ( op 38+5 weken gemeten) en niet vast in de bekken zoals zou moeten..... waardoor t hoofdje kleiner had geweest..... dus dat be茂nvloed gelukkig de schatting wel een beetje...
茅茅n jaar geleden
Reactie op mauhu
Hier precies hetzelfde! Heb jij t over eerder inleiden gehad met je vk?
Ja! Het wordt bij ons inleiden ivm de grootte van ons vriendje en het de eerste zwangerschap is. Uit voorzorg willen we niet wachten tot meneer uit zichzelf komt en dit dan voor mogelijk complicaties kan zorgen. Voor nu tot aan de ingeleidde datum sta ik ook even onder strengere controle
茅茅n jaar geleden
Reactie op ellehs89
Nu bij 36+2 is onze baby geschat op 3400 gr - heb ook zwangerschapsdiabetes ...
Mijn verloskundige liet hun protocol zien en het is echt helemaal aan jou of je ingeleid wil worden. Uit onderzoek blijkt dat het geen verschil maakt qua meer/minder complicaties of je afwacht of eerder in laat leiden. Dus doe wat goed voelt!