598 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Stigt
Hier ook een zelfde situatie. Ik word met 37 weken ingeleid. Vandaag met 35 ...
Ja ze hadden me al verteld dat dit kon gebeuren bij mij maar ze hopen dat ze tot de 36 weken nog wat bij groeit aangezien ze soms wat extra groei weer zien bij haar. Ben benieuwd. Weet je al hoe je graag ingeleid wilt worden?
één jaar geleden
Reactie op MomofH
Ja ze hadden me al verteld dat dit kon gebeuren bij mij maar ze hopen dat z ...
Ze gaan een ballon plaatsen ‘sochtends (normaal doen zit dit hier einde dag) zodat ze dit een hele dag de tijd kunnen geven. Ik blijf dan opgenomen zodat ze kindje goed in de gaten kunnen houden met ctg. Ze hopen door het een dag de tijd te geven al wat meer effect te laten hebben zodat er minder/geen medicatie gegeven hoeft te worden om de weeën op te wekken. Zo dat voor het “te kleine” kindje minder kans is op een weeenstorm. Mocht het anders lopen omdat het kindje dips laat zien op ctg en nog geen ontsluiting is dan gaan we in overleg voor de keuze van keizersnede.
één jaar geleden
Reactie op MomofH
🫣 spannend, wij hebben wel gehoord over mogelijk eerder inleiden maar ze t ...
Bij ons is er gezegd dat er nauwelijks een stijgende lijn inzit dat dat de reden is dat ze eerder komt. Als aankomende week de Dopplers ook achteruit gaan dan moet het gelijk
één jaar geleden
Reactie op Mi Lady
Dan wil je vast niet ruilen met mij, een week eerder op 35+6 was ze al 3621 ...
Haha een lekkere spek baby heeft ook wel iets, m’n zoontje was en is altijd slank geweest, dus als deze nu een spekkige is, is dat ook wel weer heerijk. Zolang het hoofdje maar niet groot is vind ik het goed😂😂