598 Reacties
één jaar geleden
32 weken en hij wordt al op 2241 geschat?!?!
En eerst leek hij met alles aan de te grote kant te zijn maar die onrust is gisteren door de groeiecho weggenomen, maar zijn buikje zit wel echt aan de max van "normaal" p97 ofzo?
En dan nu dus ook dit hele hoge gewicht van hem, ik maak me gewoon echt zorgen en ben er zo onrustig onder. Iemand die mij even kan geruststellen? ☹️ (heb trouwens ook heel veel vruchtwater en zwangerschapsdiabetes positief getest maar met perfecte suikerwaardes..)
één jaar geleden
Reactie op ViviaanM
En eerst leek hij met alles ...
Ik heb hetzelfde, zit ook op P97 en keurig blijft op deze groeicurve al sinds de 20-weken echo. Verloskundige gaf aan dat als de suikers etc. gewoon goed zijn (wat bij mij ook het geval is) het gewoon een wat grotere baby is. Zal dus een zwaarder geboortegewicht hebben, misschien wel 9 of 10 pond. Hier is echter niks mis mee zei de VK.
één jaar geleden
Reactie op ViviaanM
En eerst leek hij met alles ...
Ja ik ook met 31+6 2400 gr en p98. Heb vorige week zwangerschapsdiabetes test gehad en dat blijk ik te hebben dus vandaag voor t eerst in ziekenhuis bij gynaecoloog geweest. Hopen dat met suikervrij dieet de groei niet nog verder omhoog gaat - maar advies van gyn is om eerder te gaan inleiden (38 weken)
één jaar geleden
32 weken vandaag, geschat op 2340 gram vanochtend. P98 hadden ze het over.
Morgen glucose test doen, was eerder niet nodig. 🤞🏼🤞🏼