598 Reacties
茅茅n jaar geleden
Reactie op ViviaanM
Oh heel veel succes! 馃
Ik ben zelf niet doorverwezen naar gyn maa rben dus ...
Ben nu drie dagen weinig koolhydrayen aan het eten en dan na elke maaltijd (1.5u later) bloed prikken - lijkt nu onder controle dus hoef geen extra insuline te spuiten hoop ik - hoor ik maandag!
Wel prima te doen dat dieet met minder (volkoren) brood, pasta en geen snoep - maar heb deze zwangerschap zon zoet-craving (almhof roomyoghurt, pain au chocolat, croissantjes, koekjes..). Dus naast uitkijken naar sushi en wijn ook aan t verheugen op weer onbezorgd toegeven aan die sweet cravings
Ga voor je duimen dat t goed blijft gaan! 馃馃徎
茅茅n jaar geleden
32+2, 2112 gram en 43 cm. Normaal gesproken vertelde ze de cm er niet meer bij vertelde de echoscopist omdat het gewicht het belangrijkste is. Maar ze zei dat als hij op dit tempo doorgroeide bij 40 weken ongeveer 3700 gram wordt geschat en iets van 53 cm. Over 4 weken de laatste groeiecho! 馃グ
茅茅n jaar geleden
Reactie op Onzekeremama
32+2, 2112 gram en 43 cm. Normaal gesproken vertelde ze de cm er niet meer ...
Hij zit op P66
茅茅n jaar geleden
31+2 weken, 1713 gram, P34.. maar dit is zonder de hoofdmeting. Hij lag te diep dus kon ze niet meten.
茅茅n jaar geleden
Reactie op ViviaanM
32 weken en hij wordt al op 2241 geschat?!?!
En eerst leek hij met alles ...
Bij mij is de buik van de baby boven de bovenlijn (30 weken). Ik heb ook veel vruchtwater. Bloedsuikerwaardes zijn allemaal prima. Ik ben wel benieuwd hoe kun je dan wel positief worden getest op de zwangerschapsdiabetes? Wat betekent dat in dit geval voor jouw situatie?