9 Reacties

6 maanden geleden

Same 🙋🏼‍♀️ Helaas geen tips of oplossingen, maar dus wel herkenning. Heb ook PCOS en endometriose (en daardoor ook rare langdradige cyclussen), dus dat helpt in ieder geval niet mee.

6 maanden geleden

Bedankt voor je reactie. Ik twijfel om weer aan de pil te beginnen. Dit had ik ook geprobeerd met na mijn bevalling maar dit beviel super slecht. Maar best spannend omdat ik daar toen zo heftig op reageerde. Misschien gaat dit nu wel. Geen idee.

6 maanden geleden

Begon dit bij jou ook pas na de bevalling? Dat emoties en gevoelens ineens zo heftig zijn? Herken dit helemaal niet van mezelf!

6 maanden geleden

Ik heb het extreem, sinds ik stopte met de pil, heb er antidepressiva voor

6 maanden geleden

Reactie op Riess

Ik heb het extreem, sinds ik stopte met de pil, heb er antidepressiva voor
Dat klinkt inderdaad heel extreem. Mag ik vragen waar je met name last van hebt/had?

6 maanden geleden

Ik heb dit ook gehad , en een algeheel bloedonderzoek gedaan. Hier kwam het 1 en ander uut en verklaarde een hoop het is zo goed om na je zwanger je vitamines bij te vullen wat je in je zwangerschap bent “ verloren “ door de baby. Ik deed dit eerst ook niet nu sidns 2 weken wel en 10.000 stapppen per dag en letten op mn voeding en voel me ander mens. Alleen nog voor de menstruatie last van haha….. het kan ook iets met je schildklier zijn dat had ik.. en gebeurd vaak het eerste jaar na bevalling ( wist ik niet)

6 maanden geleden

Herkenbaar.. bloeduitslagen waren hier goed. Maar hebben een pittige start gehad met onze dochter waar ik binnenkort voor in therapie ga, helaas lange wachttijden.. hoop dat ik daarna weer beetje stabiel wordt.

6 maanden geleden

Reactie op Lottiexxx

Dat klinkt inderdaad heel extreem. Mag ik vragen waar je met name last van ...
Ben depressief geworden, zag ineens nergens meer lol in, voelde me een last voor iedereen, was bang dat ik mezelf wat aan zou doen, echt bizar. En dan vooral in de PMS weken en ‘s ochtends

6 maanden geleden

Heel herkenbaar. Herken mezelf soms echt niet. Dan ben ik zo chagrijnig, weet ik niet wat ik met mezelf aan moet. Ik ben dan echt een ander mens. Heb wel het idee dat het iets minder aan het worden is nu mijn cyclus weer langzaam aan aan het terugkomen is. Vind het wel heftig want heb het na mijn eerste zwangerschap niet gehad dus had het ook niet verwacht nu.