16 Reacties

19 dagen geleden

Ben heel tevreden over de donkey 3. Maar nog nooit in het openbaar vervoer gebruikt!

19 dagen geleden

Reactie op BabyboefXX

Ben heel tevreden over de donkey 3. Maar nog nooit in het openbaar vervoer ...
Voor de rest kom je wel door alle deuren ? Ik zag dat die wel met zitjes ingeklapt kunnen worden, geen idee of je die ook kan inklappen met de wieg ?

19 dagen geleden

Reactie op ASFP

Voor de rest kom je wel door alle deuren ? Ik zag dat die wel met zitjes in ...
Ik denk het wel maar zo past die niet in de auto dus eigenlijk nog nooit geprobeerd. 🙈 99 van de 100 deuren gaat. Bijvoorbeeld een Kruidvat of action geen probleem. Maar in een klein kledingzaakje kom je wel de zaak in maar is het tussen de rekken onhandig. Maar over het algemeen zeer tevreden

19 dagen geleden

Cybex gazelle s!!! Echt ideaal en een hele fijne wagen. Je kan hem inklappen met beide zitjes ook nog

19 dagen geleden

Reactie op Ymamxx

Cybex gazelle s!!! Echt ideaal en een hele fijne wagen. Je kan hem inklappe ...
Ook eventueel met reiswieg ?

19 dagen geleden

Ik heb van maxi cosi lila die is ook ideaal en nier zwaar en groot

19 dagen geleden

Hier schelen ze 19 maanden en ik heb de (geleende) duowagen 3 keer gebruikt. De oudste wilde alleen nog lopen/op de loopfiets. De enkele keer dat we verder gingen nam ik een draagzak voor de jongste mee. Als ze 2 jaar schelen zou ik er dus echt niet vantevoren in investeren, en tzt kijken of het nog wel nodig is.

19 dagen geleden

Reactie op ASFP

Ook eventueel met reiswieg ?
Als je reiswieg wilt gebruiken dan moet je de reiswieg eerst afhalen om de wagen in te klappen. Maar dat is zo gedaan. Voordeel aan deze wagen is dat er 20 mogelijk combinaties zijn. En de wielen zijn ook zo eraf (als je kleine auto hebt)

19 dagen geleden

Reactie op MBB85

Hier schelen ze 19 maanden en ik heb de (geleende) duowagen 3 keer gebruikt ...
Ik ga pas rond de zomer de situatie opnieuw bekijken. Hij houd nu nog veel van in de wagen zitten etc, vooral als we dagjes Amsterdam doen.. een beetje oriënteren ben ik aan het doen, maar zoveel keuze 🫢

18 dagen geleden

Wij hadden een joolz geo. Ik wilde vooral de hoogte in werken ipv de breedte. Wij hebben een smalle hal. Dat kun je evt in je zoektocht ook nog meenemen.

17 dagen geleden

Ik heb de Bugaboo donkey 5 gehuurd voor mijn 2 kindjes die 1 jaar en 9 maanden schelen. Ongeveer 10 maanden gebruik van gemaakt. Heel tevreden over en past overal! Ja, ook door de smalle poortjes enz bij de Kruidvat!

17 dagen geleden

Reactie op Amandy

Ik heb de Bugaboo donkey 5 gehuurd voor mijn 2 kindjes die 1 jaar en 9 maan ...
Grove vraag, wat betaalde je ?

17 dagen geleden

Ik heb de bugaboo donkey 3 overgekocht. Ik vind en makkelijker in te klappen zelfs in mn Kia Picanto. Mijn Stokke Xplory was echt een ramp in de auto.

16 dagen geleden

Reactie op Kmchild

Ik heb de bugaboo donkey 3 overgekocht. Ik vind en makkelijker in te klappe ...
Ook in het ov?

16 dagen geleden

Reactie op ASFP

Ook in het ov?
Oeh dat is een goeie! Heb ik zelf nog niet uitgeprobeerd🫣 durf ik zo niet te zeggen