16 Reacties
19 dagen geleden
Ben heel tevreden over de donkey 3. Maar nog nooit in het openbaar vervoer gebruikt!
19 dagen geleden
Reactie op ASFP
Voor de rest kom je wel door alle deuren ? Ik zag dat die wel met zitjes in ...
Ik denk het wel maar zo past die niet in de auto dus eigenlijk nog nooit geprobeerd. 🙈 99 van de 100 deuren gaat. Bijvoorbeeld een Kruidvat of action geen probleem. Maar in een klein kledingzaakje kom je wel de zaak in maar is het tussen de rekken onhandig. Maar over het algemeen zeer tevreden
19 dagen geleden
Hier schelen ze 19 maanden en ik heb de (geleende) duowagen 3 keer gebruikt. De oudste wilde alleen nog lopen/op de loopfiets.
De enkele keer dat we verder gingen nam ik een draagzak voor de jongste mee.
Als ze 2 jaar schelen zou ik er dus echt niet vantevoren in investeren, en tzt kijken of het nog wel nodig is.
19 dagen geleden
Reactie op ASFP
Ook eventueel met reiswieg ?
Als je reiswieg wilt gebruiken dan moet je de reiswieg eerst afhalen om de wagen in te klappen. Maar dat is zo gedaan. Voordeel aan deze wagen is dat er 20 mogelijk combinaties zijn. En de wielen zijn ook zo eraf (als je kleine auto hebt)
19 dagen geleden
Reactie op MBB85
Hier schelen ze 19 maanden en ik heb de (geleende) duowagen 3 keer gebruikt ...
Ik ga pas rond de zomer de situatie opnieuw bekijken. Hij houd nu nog veel van in de wagen zitten etc, vooral als we dagjes Amsterdam doen.. een beetje oriënteren ben ik aan het doen, maar zoveel keuze 🫢