4 Reacties

15 dagen geleden

Hier ook 4 nachten gehad.. elke keer snachts wakker en ook huilen in haar eigen bed ze wil er dan echt uit.. bij ons in bed soms wel 2 uur of langer wakker en niks helpt. Vannacht heeft ze wel doorgeslapen maar wordt ze ineens weer voor haar doen vroeg wakker en raak ik weer aan 2 slaapjes omdat ze het anders niet red. Ik denk dat we dit weer een fase kunnen noemen 😪

15 dagen geleden

Ja dit is gewoon normaal rond de 16/17/18 maanden , dan hebben ze weer een sprongetje en is het weer allemaal lastig en gedoe, ik zou niet teveel afwijken van je bestaande rituelen wanneer het niet persee hoeft dit gaat namelijk ook weer over binnen enkele weken, (hier is het ook nog niet over hoor maar de ene nacht slaapt ze wel door en de andere nacht ineens halve nacht wakker, ik haal haar niet eerder uit bed dan normale tijd, eerder wakker is in bed blijven, ik ga er dan wel naast zitten of liggen als ze van streek is maar weiger om dan iets anders te gaan doen dan slapen tot 08.00

15 dagen geleden

En dat werkt dus wel want na 2 uur gek doen valt ze dan toch eindelijk in slaap weer.. zonder een fles of iets, en overdag weiger ik meer dan 1 slaapje te doen, dan is ze avond zo moe van de gekke vorige nacht dat ze dan wel gewoon weer hele nacht door slaapt.

14 dagen geleden

Zoooo herkenbaar. En zo intens vermoeiend... Ik lees mee.