11 Reacties

5 maanden geleden

Wij hebben de rietjes beker van munckin en die lukt goed. Beetje fruit op het rietje en voor je het weet zuigt die eraan 🥳 knijpfruit lukt hier ook nog niet zelfstandig hoor dan slaat die het overal naartoe haha

5 maanden geleden

Hier is t uiteindelijk gelukt met de rietjesbeker van nuby met een wat breder rietje

5 maanden geleden

Wij hebben ook de rietjesbeker van Nuby, werkt goed. Hij knoeit er wel veel mee maar dat is omdat hij het leuk vindt om z'n mondinhoud uit te spugen (zucht). De beker zelf lekt niet als je hem op z'n kop houdt of iets dergelijks.

5 maanden geleden

Nuby beker met breder rietje nu gehaald, tot nu toe enkel aan het kauwen erop🤣, maar wel handig dat het rietje vanzelf een beetje vult, lijkt me dan toch sneller te snappen(hoop ik)

5 maanden geleden

Bij ons wilde ze ook nergens uit drinken. Uiteindelijk gewoon water of diksap in een oude fles gedaan. Toen ze dat eenmaal wel dronk zijn we het in zo'n munchkin 360 fles gaan geven, omdat ze de drank toen "herkende" vond ze het minder gek en dronk ze er wel van. Maar heeft wel echt een paar weken geduurd.

5 maanden geleden

Rietbeker van advent. Had ze in 1 dag onder de knie 👏🏼

5 maanden geleden

Reactie op Caatje1988

Nuby beker met breder rietje nu gehaald, tot nu toe enkel aan het kauwen er ...
Hopelijk word er snel wat gedronken 🤲🏼

5 maanden geleden

Hoi! Het is onze zoon eindelijk gelukt om uit een rietje te drinken en misschien heb je wat aan deze tip. Ik heb hem een zakje knijpfruit gegeven, waarbij ik eerst zachtjes in het zakje kneep. Hij begon direct te zuigen. Daarna heb ik het rietje van de rietjesbeker in het zakje gedoopt waardoor er een beetje fruit op het rietje kwam. En ja hoor, hij begon aan het rietje te zuigen. Hij heeft het nu helemaal door. Het duurde nog geen 5 min 🙂

5 maanden geleden

Reactie op Summer2023

Hoi! Het is onze zoon eindelijk gelukt om uit een rietje te drinken en miss ...
Deze tip heb ik al 100 x herhaalt. Zelf knijpfruit wil die niet snappen. Begin mezelf ondertussen af te vragen of hij niet gewoon lui aan het doen is. De bekers en dingen met rietje wil die wel gewoon aanpakken en dat het lijkt alsof ie drinkt. Maar ze eigen melk flessen wil die ook niet zelf drinken. Wel vastpakken en erop zuigen, maar niet omhoog willen houden zodat ie er ook wat uit krijgt...

5 maanden geleden

Mijn dochter had enorme moeite met een tuitbeker en 360. Nu heb ik een nuk drinkbeker alleen via amazon te krijgen. Nu drinkt ze alles wat er in de beker zit!. Ook een vriendje 7 maand die enkel borstvoeding krijgt er nu wat uit. De beker lekt nauwelijks makkelijk schoon te maken. Proberen proberen

5 maanden geleden

Reactie op Carmenkw

Mijn dochter had enorme moeite met een tuitbeker en 360. Nu heb ik een nuk ...
Deze beker