12 Reacties
3 jaar geleden
Nee wel waterijs! Ook HG van wk 6-18/20 was ik doodziek maar ik moest en zou elke dag waterijsjes “eten” 😂
3 jaar geleden
Nee wel waterijs! Ook HG van wk 6-18/20 was ik doodziek maar ik moest en zo ...
De waterijs fase heb ik ook gehad inderdaad haha! Hoe ziek je je ook voelt inderdaad wilde ik ook waterijs. Maar op een gegeven moment vond ik dat er te veel smaak aan zat. Dus nu heb ik iets met ijsklontjes, die smaken nergens naar 🫣😅. M’n man wordt gek van mij de hele tijd te kauwen op die dingen haha
3 jaar geleden
Reactie op Miss-ongeduld
De waterijs fase heb ik ook gehad inderdaad haha! Hoe ziek je je ook voelt ...
😂😂😂 volgens mij is dat echt iets heel “normaals” hoor hahaha hoe ver ben jij?
3 jaar geleden
😂😂😂 volgens mij is dat echt iets heel “normaals” hoor hahaha hoe ver be ...
Ik ben nu 25 weken. Ben benieuwd hoe lang deze verslaving gaat duren haha
3 jaar geleden
Reactie op SAN696
Dit had ik ook bij m'n eerste!! Ik legde ook steeds flesjes water in de vri ...
Haha ik zei net tegen m'n man.. weet je nog die ijsverslaving.
Zei die.. ja je was de hele dag bezig met flesjes water in de vriezer te leggen en er weer uit, n dan in kleine stukjes maken door er in te knijpen. Dit deed je ook gewoon op straat 😅
3 jaar geleden
Hoi! Hier precies hetzelfde! Had ik tijdens mn vorige zwangerschap vorig jaar ook al en is eigenlijk niet meer weg gegaan 🙈 Ik had op internet gelezen dat dit te maken kan hebben met ijzertekort.. hier heb ik me op laten bloedprikken en mijn ijzergehalte bleek dus idd aan de lage kant te zijn!! Dus dames; hou het even in de gaten, misschien toch een keer bloed laten prikken als deze 'verslaving' aan blijft houden ☺️
3 jaar geleden
Reactie op Roos96
Hoi! Hier precies hetzelfde! Had ik tijdens mn vorige zwangerschap vorig ja ...
Ik heb dit vorige week in het ziekenhuis aangegeven (had niet m’n eigen gynaecoloog, die is namelijk altijd super fijn en alert). Begon die verloskundige te lachen en zegt nou daar heb ik nooit van gehoord hoor. Ijsklontjes eten staat daar helemaal los van. Dus geen formulier voor bloed prikken gekregen. Werd eerder half uitgelachen
Volgende keer bij m’n eigen gynaecoloog weer even bespreekbaar maken 🤔
3 jaar geleden
Reactie op Miss-ongeduld
Ik heb dit vorige week in het ziekenhuis aangegeven (had niet m’n eigen gyn ...
Jeetje wat kort door de bocht van die verloskundige zeg. Dat zij er nog nooit van gehoord heeft, betekent niet dat het niet zo kan zijn 🥲 Ik heb dit toen via mijn huisarts aangevraagd. Kon dezelfde dag een formulier ophalen!