10 Reacties

2 jaar geleden
Heb zelf 23 juni met 36 weken ook een ijzer infuus gekregen en tegelijkertijd een hartfilmpje van de baby om die in de gaten te houden. Dagen erna had ik idd ook wel echt flinke eetlust! De andere kwaaltjes heb ik niet gehad. Voel me ondertussen juist wat minder wazig en voel de baby sowieso minder ivm minder ruimte in de buik maar nog wel goed. Zou bij de ctg even alles aangeven en je zorgen uiten. Hopen dat ze je een beetje gerust kunnen stellen!

2 jaar geleden
Reactie op MissMisterMelon
Heb zelf 23 juni met 36 weken ook een ijzer infuus gekregen en tegelijkerti ...
Ik las honger ipv longen. Excuses. Want dat had ik na een aantal weken dus wel ineens na het infuus.

2 jaar geleden
Ik heb voorover week vrijdag ook een ijzerinfuus gehad, maar had alleen last van vermoeidheid en duizeligheid (zelfde klachten als het te kort). Voelt ook nog steeds niet verbeterd, maar ze zeiden dat het enkele weken kon duren voordat je iets merkt.
De klachten die jij hebt komen bij niet bekend voor. Succes!

2 jaar geleden
Het is voor mij nu ongv 1,5 week geleden maar ben nog steeds elke dag op en vermoeid… hoe voel jij je?

2 jaar geleden
Ik heb bij de vorige ook aan t infuus gelegen maar geen bijwerkingen. Raar want het is maar ijzer lijkt me. Goed dat je aan de bel trekt!succes!! ❤️❤️❤️

2 jaar geleden
Reactie op Debbietje
Voor mij is het morgen dan een week later.. voel nog geen verschil ofzo. Ge ...
Oh gelukkig wat fijn!🌸