11 Reacties

5 maanden geleden

Aaaah ja!! Ik kon de nacht ervoor al niet slapen, en sochtends toen we voor haat gingen zingen kwamen de tranen. En zo ging het de hele dag 馃ぃ I feel you

5 maanden geleden

Reactie op Ymamxx

Aaaah ja!! Ik kon de nacht ervoor al niet slapen, en sochtends toen we voor ...
Ik heb ook echt super slecht geslapen 馃槀 en nu al zo vroeg wakker, ben ook super zenuwachtig en weet nie waarom

5 maanden geleden

Hier ook zo haha! M鈥檔 dochter is gisteren 1 geworden, heb wel 100x alle foto鈥檚 terug gekeken van een jaar geleden. Snap nogsteeds niet dat het jaar zo snel voorbij is gegaan 馃ス Gefeliciteerd en maak er een fijne dag van 馃

5 maanden geleden

Reactie op Loes2002

Hier ook zo haha! M鈥檔 dochter is gisteren 1 geworden, heb wel 100x alle fot ...
Nog gefeliciteerd met je dochter! 鉂わ笍 Ja echt bizar snel, voelt echt alsof ik gisteren bevallen ben.

5 maanden geleden

Mijn zoontje wordt aankomende dinsdag 1 en morgen vieren we het alvast met familie en vrienden , en ben al een paar dagen emotioneel:( nog nooit is een jaar zo snel gevlogen

5 maanden geleden

Reactie op devidevries

Mijn zoontje wordt aankomende dinsdag 1 en morgen vieren we het alvast met ...
Tijd vliegt voorbij heel bizar, alvast gefeliciteerd met jullie zoontje

5 maanden geleden

Ja joh, ik was die week ook nog eens ongesteld. Het was een compleet tranendal馃槀 De weken voorafgaand aan z'n verjaardag was ik constant de laatste weken voor mijn zwangerschap aan het herbeleven en ik deed ongeveer niets anders dan foto's van de eerste weken terugkijken en dan heel hard huilen. Gelukkig was z'n verjaardagsfeestje ontzettend leuk waardoor ik opgevrolijkt werd, want ik was echt heel erg emotioneel. We zijn nu twee weken verder en ben dat gevoel inmiddels gelukkig grotendeels kwijt, maar ik blijf een tikkeltje melancholisch, haha.

5 maanden geleden

Reactie op Jamie1992

Ja joh, ik was die week ook nog eens ongesteld. Het was een compleet tranen ...
Ja dit doe ik dus ook. 馃ス Ben wel aan het herbeleven , de eerste keer dat ik haar zag en toen viel me haar onderarm op 馃槄 Dat ze dus echt een mensje was, met elleboog en al erop 馃ス Hihi, en nu zo groot. Zelf lopen, woordjes. Een eigen mening 馃檭 Zo trots en zo emotioneel馃ス馃グ馃巿 Gefeliciteerd alle ouders hier 馃槉

5 maanden geleden

Herkenbaar!! Het jaar is zoo snel gegaan. Ben ook de hele tijd foto's aan het kijken van de kraamweek.

5 maanden geleden

Reactie op Sa--696

Herkenbaar!! Het jaar is zoo snel gegaan. Ben ook de hele tijd foto's aan ...
Het is bizar snel gegaan pfff

5 maanden geleden

Reactie op Fertility_4

Ja dit doe ik dus ook. 馃ス Ben wel aan het herbeleven , de eerste keer dat i ...
Bijzonder he, van niks kunnen en nu alles zelf willen doen. Jij ook nog gefeliciteerd met de kleine 鉂わ笍