11 Reacties

3 jaar geleden

Voor de 1e hadden we de grote hemnes en nu voor de 2e ook deze met 3 lades. Wij gebruiken geen opzet stuk. Voor nu liggen de kleertjes in de bovenste lade, lade daaronder voorraad luiers en thermometer enz. Onderste lade beddengoed. 🥰

3 jaar geleden

Het opzetstuk kan je vinden bij mammaloes.

3 jaar geleden

Ik heb de grote variant gekocht, zodat ik dan niet nog een separate kledingkast nodig heb.

3 jaar geleden

Wij hadden ook de grote variant maar nu deze kleinere vanwege minder ruimte. Ik ben inmiddels gewend om ons zoontje schuin te verschonen dus ga dat nu weer doen en dus geen opzetstuk nodig. In de bovenste la komen verzorgingsmiddelen (zalf, thermometer etc), rompers, sokken, stapel luiers etc. Middelste la kleertjes, hydrofiele doeken etc. Onderste la badcape, voorraaddingen etc. Lades deel ik op middels de skubb ladeverdelers van de ikea om een beetje orde te houden!

3 jaar geleden

Wij hebben ook deze commode, alleen dan die met 8 lades. Wij hebben ipv een opzetstuk het Leander Matty verschoonkussen. Die is zo stevig dat je hem gewoon recht kunt leggen en heeft dus dezelfde functie. Heel blij mee!

3 jaar geleden

Ik ben was gewend om mijn zoontje schuin te verschonen, dus heb geen opzetstuk gebruikt. Zal dit bij mijn dochtertje dus ook niet doen. In de bovenste la heb ik gebruik gemaakt van mandjes en voornamelijk rompers, sokjes, luiers en verzorgingsproducten gedaan. Tweede la kleding en in de onderste la beddengoed en hydrofiele doeken.

3 jaar geleden

Opzetstuk van mamaloes Wel moesten wij die met het schroeven enzo achteraan goed bevestigen tegen de kast want ik wou de kast tegen de muur hebben , anders zou die beetje verder moeten staan .. Het staat wel in onze woonkamer omdat we daar het meest gaan zijn met een babypark erbij nog

3 jaar geleden

Reactie op kika2000

Opzetstuk van mamaloes Wel moesten wij die met het schroeven enzo achteraa ...
Dat is het

3 jaar geleden

Volg

3 jaar geleden

Ik heb de grotere variant. Verschoningskussen ligt daar gewoon los op

3 jaar geleden

Reactie op kika2000

Opzetstuk van mamaloes Wel moesten wij die met het schroeven enzo achteraa ...
Hebben jullie de kast helemaal tegen de muur aan staan dus? Dat willen wij ook liever. Moest je verder iets aanpassen aan het opzetstuk? Of alleen schroeven?