22 Reacties

3 jaar geleden

Goede vraag! Ik lees mee

3 jaar geleden

Wij vouwen het ook zo zoals bij jou op de foto. Bij mij zit er in de commodes van de kindjes qua kleding alleen rompers en broekjes. Wij hebben nog een grote kledingkast in beide kamers en daar hangen alle shirtjes, vestjes en jasjes. Voor inspiratie kan je kijken op het YouTube account van Roxy Kloosterhof (commode indelen). Hier heb ik destijds ook naar gekeken en veel gekopieerd van haar filmpje.

3 jaar geleden

Ik heb alles als setjes gemaakt en in zo'n grote zwarte mand gelegd en die in de commode gezet , zodat mijn man ook gewoon alles heeft en ik niet net als bij onze dochter een broek had met een shirt die er totaal niet bij paste haha

3 jaar geleden

Ik heb tot nu toe de boxpakjes opgehangen in de hangkast, maar weet niet goed of ik in de commode de shirtjes bij shirtjes en broekjes bij broekjes moet leggen of als setje… haha

3 jaar geleden

De boxpakjes, jasjes etc hangen in de kledingkast. Het gaat hier echt om de setjes zoals broek en shirt, of losse shirts!

3 jaar geleden

Reactie op KarelG

Ik heb tot nu toe de boxpakjes opgehangen in de hangkast, maar weet niet go ...
Nou precies dat…. Ik weet het ook niet en heb het gelukkig al 200 keer veranderd

3 jaar geleden

Waar zijn de bakken van?

3 jaar geleden

Reactie op Veer90

Waar zijn de bakken van?
Ikea volgens mij!

3 jaar geleden

Ik gebruik ook die bakjes van ikea en vouw het daairn op. Ik heb verder kaartjes aan de voorkant waarop staat wat het is (en voor wie. Aangezien mijn 2 zoons een kast delen). Dit helpt enorm als m'n man dan een keer de was opruimt of kleding zoekt. Zal morgen een foto maken!

3 jaar geleden

Van links naar rechts: mutjes, sokjes, slabbertjes. Dan allemaal rompertjes, apart lange/korte mouwen. Dan hydrofiele doeken en crèmepjes. Dan luiers en doekjes. De kleertjes hebben we in de kleding kast liggen.

3 jaar geleden

Reactie op Veer90

Waar zijn de bakken van?
Ikea!

3 jaar geleden

Ik volg ook! Wij hebben ook de grote en verder geen andere kledingkast. Ben heel benieuwd 😌

3 jaar geleden

Wij hebben nog wel een kledingkast, zal de indeling zo ook even laten zien. Voor nu heb ik even wat bijgeshopt en ziet het er zo uit.

3 jaar geleden

Bovenin ligt ons box kleed en mijn kolf apparaat. Deze indeling komt nog wel een keer

3 jaar geleden

Bovenste. Kom nog wat bakjes te kort

3 jaar geleden

Ik volg even

3 jaar geleden

Ik had dit topic gebruikt toen ik me commode ging indelen. Inmiddels is het als volgt ingedeeld: 1e rij lades luiers/doekjes-badspullen/zalfjes/monddoekjes/speentjes-rompers-hydrofiele doeken 2e rij lades 2x kleding 3e rij lakens/dekens/moltons-voorraad doekjes/flesjes voor later/spullen voor borstvoeding. Bedankt voor de inspiratie!

3 jaar geleden

Ik volg

3 jaar geleden

Volg

3 jaar geleden