Hoi dames, weten jullie toevallig of er in den helder een indoor speeltuin is voor de kleintjes waar je zo heenkan(desnoods betalen).
Op internet kan je wel ballorig vinden, maar die is al sinds corona verdwenen.
Kleine gaat binnenkort dagje naar opa en oma, en vroegen of ik wat leuks wist op loopafstand...
Dichtstbijzijnde wat ik kan vinden is de goudvis in sintmaarten...das een beetje te ver om te lopen.
Ik woon zelf in DH en mijn dochter is dus even oud. Ik ken geen indoor speeltuin maar de kinderhoek in school 7 (bibliotheek) en de binnenruimte van de helderse vallei zijn wel leuke gratis uitjes om te doen
Bibliotheek heeft ook zitzakken, een bank en een trap om ober de klauteren. Heldere vallei heeft behalve binnen ook veel leuke dingen buiten, inclusief diertjes
Dat zijn beide wel leuke ideeën inderdaad, helderse vallei wist ik is enkel even te ver om te lopen, maar de bibliotheek geen idee van, das een hele goeie:)
In Julianadorp hebt je Landal daar is ook kleine binnenspeeltuin, ook buiten met mooie weer is hartstikke leuk. Verder in Schagen hebt je MonkeyTown. Voor Kindjes tot 3 jaar ( behalve schoolvakanties ) die tot 11:30uur binnenkomen betal je 5,95€