57 Reacties

één maand geleden

Hier precies hetzelfde. Dochter van een weekje jonger. Ook veel huilen in dr slaap, had gelezen dat dat dromen en nachtmerries kunnen zijn. Maar idd dat inslapen.. wat een drama! Gisteren hebben we haar voor het eerst écht laten huilen. Na anderhalf uur gaf ze het op, maar dat voelt gewoon niet fijn

één maand geleden

Hebben wij ook gehad die van ons is van 23/7. Heeft zeker een paar weken geduurd, maar nu gaat het weer goed. Gewoon hun ritme aanhouden en even op de kamer knuffelen en dan in bed leggen en erbij blijven. Koste ons een hoop tijd maar ook dit is weer een fase 💪

één maand geleden

Reactie op UPM

Hier precies hetzelfde. Dochter van een weekje jonger. Ook veel huilen in d ...
Dat begrijp ik! Hebben wij ook een lange tijd terug een aantal keer gedaan met de paar minuten methode, nu ook bijna een half uur geprobeerd maar ik kon het niet meer.. ben nu bij haar gebleven met me hand op haar buik tot ze rustig werd en ben toen zachtjes weggegaan, gelukkig is ze in slaap gevallen maar wow wat pittig is dit!

één maand geleden

Reactie op UPM

Hier ook weekje jonger en tussen 23:00 en 0000 heel erg huilen paar keer.. en nu al 3 dagen.. denk ook echt dromen maar krijg hem alleen rustig met fles gister bijv andere dagen werd die zdlf rustig maar duurt dan ael een uur alles bij elkaar

één maand geleden

Wij hadden dit ook hier 4/8/23 geboren en hebben haar toen nog een fruit potje aangeboden en daarna weer terug in bed gelegd en sliep daarna meteen :)

één maand geleden

Hier ook! 1x per nacht moeten we hem echt even kalmeren en bij ons leggen. Dan kan ik hem na een halfuur terug in zijn bedje leggen, hij valt dan weer rustig in slaap daar. Altijd een ander uur.

één maand geleden

Hoe is het hier? Hier nog steeds drama snachts.. slaapt bij ons in bed wat hij voordien nooooit deed! Ontroostbaar als hij wakker wordt😢

één maand geleden

Reactie op UPM

Vanaf deze avond slaapt ze perfect! We hoeven er ook niet meer bij te zijn als ze inslaapt. Ze is direct rustig en slaapt binnen 10min uit zichzelf in. Echt bizar, want dit heeft ze nog nooit gedaan! Altijd gedoe geweest rondom inslapen

één maand geleden

Hier is het nu aan de gang, mijn zoon is van 19/07 en weigert te slapen. Krijst de boel bij elkaar, middagdutjes wil die ook niet. Als die eenmaal slaapt slaapt die goed door. Maar het inslaapvallen is echt moeilijk nu.

één maand geleden

Reactie op kelldd

Hoe is het hier? Hier nog steeds drama snachts.. slaapt bij ons in bed wat ...
Hier is het inmiddels weer over en gaat ze rustig zelf slapen.. maar het kan zo weer anders zijn weet ik uit ervaring inmiddels 🤓

één maand geleden

Hier opeens drama???!!! Ligt al uur in bed en eerste halfuur ligt die stil ( valt niet in slaap ) normaal binnen 15 min.. en nu blijft maar huilen nu… zijn uur verder .. nog nooit meegemaakt dit??? Tips?? Sprong 10 wat is dit?? Verlatingsangst? Werk sinds kort op vrijdag tot 18:00 en misschien te korte tijd met hem samen ?

één maand geleden

Reactie op devidevries

Hier opeens drama???!!! Ligt al uur in bed en eerste halfuur ligt die stil ...
Haha hier al 2 weken zo 😵

één maand geleden

Reactie op kelldd

Had hem bij me genomen op zn kamer in stoel en toen viel die bijna direct tegen me aan in slaap? En toen over kunnen leggen.. ahw

één maand geleden

Reactie op kelldd

En stapt je kleine al? Hier sinds vandaag weer enorm drama de hele dag al en nu ook alweer dik een uur bezig en sinds vandaag ook paar losse stappen gezet..

één maand geleden

Ppff hier een meisje van 19/07. Weigert te slapen zowel overdag als ‘s avonds als ‘s nachts. Krijst de hele dag de boel bij elkaar als ze niet letterlijk aan mijn lichaam geplakt zit. Zelfs naast mij, tegen mij aan zitten wilt ze niet, ik MOET haar echt vasthouden of ze krijst de boel net zo lang bij elkaar tot ik haar oppak. Voor mijn gevoel ben ik inmiddels gek aan het worden en het is nog maar een paar dagen aan de gang..

één maand geleden

Reactie op Shannonjck

En stapt je kleine al? Hier sinds vandaag weer enorm drama de hele dag al e ...
Onze kleine stapt al 3/4 maanden 🤷🏼‍♀️ Ik denk eerder echt piek verlatingsangst in combinatie met kiezen die doorkomen..

één maand geleden

Reactie op SfeervolleEls742475

Ppff hier een meisje van 19/07. Weigert te slapen zowel overdag als ‘s avon ...
Onze kindjes hebben de zelfde geboortedatum 😳

één maand geleden

Reactie op SfeervolleEls742475

Ppff hier een meisje van 19/07. Weigert te slapen zowel overdag als ‘s avon ...
En sliep ze hiervoor dan wel goed?

één maand geleden

Reactie op kelldd

Onze kleine stapt al 3/4 maanden 🤷🏼‍♀️ Ik denk eerder echt piek verlating ...
Zelfde hier.. en sprong 10

één maand geleden

Reactie op kelldd

Onze kleine stapt al 3/4 maanden 🤷🏼‍♀️ Ik denk eerder echt piek verlating ...
Oh hmpfff dan kan dat het dus niet zijn nee! Denk inderdaad zeker een piek van verlatingsangst hier ook.. ik heb haar vanavond nadat ik 1,5 uur bezig ben geweest laten huilen en ze gaf het na 20 minuten dan toch op, voelde hartverscheurend maar ik wist het gewoon écht niet meer.