57 Reacties

één maand geleden

Reactie op SfeervolleEls742475

Ppff hier een meisje van 19/07. Weigert te slapen zowel overdag als ‘s avon ...
Wat zonde hè 😔 op gegeven moment weet je het gewoon echt niet meer. Hier overdag ook bij mij geslapen en nu vanavond wilde ze dat zelfs niet eens..

één maand geleden

Reactie op OB.LINA

Onze kindjes hebben de zelfde geboortedatum 😳
Wat toevallig 🥰

één maand geleden

Reactie op kelldd

En sliep ze hiervoor dan wel goed?
Ze sliep echt fantastisch vanaf haar geboorte dus dit is echt een wereld van verschil

één maand geleden

Reactie op Shannonjck

Wat zonde hè 😔 op gegeven moment weet je het gewoon echt niet meer. Hier o ...
Ppff om gek van te worden. Het is inmiddels 2:34 en ze is nog steeds aan het huilen.

één maand geleden

Hier ook vannacht tussen ons in beland ,ze wilde echt niet alleen zijn

één maand geleden

Ppff om gek van te worden. Het is inmiddels 2:34 en ze is nog steeds aan he ...
En heeft ze gewoon sinds dat je haar savonds in bed hebt gelegd niet geslapen ?!

één maand geleden

Reactie op Doppiej

Hier ook vannacht tussen ons in beland ,ze wilde echt niet alleen zijn
Hier ook weer.. en slaapt ook gewoon nog steeds 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Reactie op Shannonjck

Hier ook weer.. en slaapt ook gewoon nog steeds 🤷🏼‍♀️
Ja hier ook 😂 ze was vanaf 5u drama aan het schoppen. Ligt nu nog in bed met mn man. Ik moest opstaan voor werk

één maand geleden

Reactie op Shannonjck

En heeft ze gewoon sinds dat je haar savonds in bed hebt gelegd niet geslap ...
Om 19:00 lag ze erin. Nadat ze 2 uur lang bleef jengelen met korte pauzes tussendoor ben ik om 21:00 maar met haar in ons bed gaan liggen. Is toen wel even in slaap gevallen maar mijn dochter is echt extreem. We moeten haar op een bepaalde manier vasthouden anders word ze weer wakker en gaat ze krijsen. Ze kan niet zelfstandig, maar toch samen bij ons in bed, slapen. Mijn man heeft het nog even geprobeerd maar ze werd echt om de zoveel minuten weer krijsend wakker. Uiteindelijk heb ik haar om 05:00 weer in haar eigen bed gelegd uit wanhoop en heeft ze weer 2 uur lang (!!!) gejengeld. Om 07:00 maar weer gepakt en een fles gegeven en nu is ze in slaap gevallen in mijn armen

één maand geleden

Vannacht 12 tot 4 wakker geweest.. niet weg te leggen/uit de kamer te lopen. Verlatingsangst, sprong, slaapregressie? 🫣

één maand geleden

Reactie op Doppiej

Vannacht 12 tot 4 wakker geweest.. niet weg te leggen/uit de kamer te lopen ...
Maar gaat ze echt huilen of is het meer jengelen op een zeurderige toon? Hier ging ze om 18:30 naar bed en sliep pas rond 19:30, was om 20:50 weer wakker en tot 22:15 weer blijven zeuren (niet huilen), om 02:30 weer aan het zeuren tot 03:00/03:45 en toen zelf in slaap gevallen en slaapt nu (07:10) nog steeds

één maand geleden

Reactie op Doppiej

Vannacht 12 tot 4 wakker geweest.. niet weg te leggen/uit de kamer te lopen ...
Oh en wat ik eigenlijk met m’n reactie wou zeggen maar ben vergeten toe te voegen is dat ik (bijna) niet naar haar toe ben gegaan de momenten dat ze wakker was. Omdat ze niet echt huilde maar meer praten/zeuren

één maand geleden

Maar gaat ze echt huilen of is het meer jengelen op een zeurderige toon? ...
Echt huilen , hard. Als ze zeurt laat ik haar ook liggen

één maand geleden

Reactie op Doppiej

Echt huilen , hard. Als ze zeurt laat ik haar ook liggen
Ppff lastig hè. Is ze voorheen wel een goede slaper geweest?

één maand geleden

Het is nu 07:30 en ze slaapt nog steeds 🤭 het liefst laat ik haar slapen tot ze zelf wakker word zodat ik even kan bijkomen van de afgelopen dagen en nachten. Maar vind het eigenlijk ook wel een mooie tijd om weer routine aan te gaan houden voor zover dat lukt

één maand geleden

Ppff lastig hè. Is ze voorheen wel een goede slaper geweest?
Ja ! Eigenlijk altijd klokje rond tot 7u soms zelfs later. Nu sinds 2 dagen anders. De vorige fase was 2 weken van verlatingsangst rond de 13 maanden

één maand geleden

Reactie op Doppiej

Ja ! Eigenlijk altijd klokje rond tot 7u soms zelfs later. Nu sinds 2 dagen ...
Ja volgens mij is het weer een of andere regressie. Maar wel heftig dat ze gewoon zo lang wakker is geweest vannacht icm huilen. Jullie zullen wel moe zijn 😩

één maand geleden

Hoe gaat het bij de rest?

één maand geleden

Reactie op Doppiej

Hoe gaat het bij de rest?
Het is hier echt op en af.. zaterdagavond/nacht was het helemaal mis, overdag ook dutjes weigeren en alleen maar bij mij willen slapen en zondag was er weer niks aan de hand en gisteren ook niet 🤷🏼‍♀️ nu net even huilen en staan in bed maar het was gelukkig maar kort..

één maand geleden

Hier was het even een week geleden dat gehuil maar nu al weer een uur aan de gang sinds 00:45.. en dan is die weer even stil en dan begint het weer.. heb al tandenspul gesmeerd.. en maar fles gegeven want stopte gewoon niet.. als je eenmaal naar toe gaat is het drama en gelijk zitten zodra je weg gaat .. weet gewoon niet wat te doen dan.. normaal als die speenjte of iets kwijt was of knuffel voorheen kon ik hem geven en niks aan de hand en sliep verder maar dus sinds een 2 weken en stel is huileirg en ga er naar toe d r a m a