57 Reacties
één maand geleden
Reactie op devidevries
Hier was het even een week geleden dat gehuil maar nu al weer een uur aan d ...
Ach germ. Wij moesten echt wachten tot haar wakkertujd voorbij was in de nacht en toen gaf ze pas toe. 🫣 Hopelijk is hij weer gaan slapen.
Vannacht heeft onze meid weer doorgeslapen hier 🥳
één maand geleden
Reactie op Doppiej
Ach germ. Wij moesten echt wachten tot haar wakkertujd voorbij was in de na ...
Hij is ongeveer 2 uurtjes wakker geweest… niks hielp.. op gegeven moment viel die op me in slaap op zn stoel in zn kamer maar toen weer weggelegd en gelijk weer krijzen.. ook snot verkouden en hoesten.. en wat een harde wind / hagel vanacht bij ons
één maand geleden
Hier gisteravond ledikant matras op de grond gelegd en een eenpersoons matras van zolder er naast. Ze is een paar keer wakker geworden maar sliep ook weer binnen 5 minuten 👌🏽
Inmiddels is het 08:40 en ze slaapt nog steeds bij papa in de armen 🤭 hoorde ze om 07:00 wat geluid maken, na 15 minuten was het weer stil. Ik dacht m’n man heeft een filmpje opgezet voor d’r en is zelf nog even omgedraaid 😂
Ach, kind heeft afgelopen week zo weinig geslapen dus die laat ik even bijtanken. Ik zie wel hoe de dag loopt met dutjes en bedtijd vanavond. Eerst even al die oververmoeidheid eruit
één maand geleden
Oef ergens blij te lezen dat we niet de enige zijn, maar uiteraard fijn ik iedereen een goede nachtrust! Hier zitten we opnieuw in een slaapregressie denk ik. Sinds een week of twee is ze weer elke nacht lang wakker. Ze gaat echt staan in bed, knuffels en speen eruit gooien en schreeuwen. No way dat wij dan lekker verder kunnen slapen haha. Vervolgens is één van ons uren met haar bezig. We kunnen ze niet troosten en weg sluipen want ze wilt echt niet alleen zijn dan. Overdag ook ineens terug naar twee kortere dutjes ipv één lange. De vorige slaapregressie lijkt nog zo kort geleden... 😵
één maand geleden
Reactie op Doppiej
Alweer....... We zijn al 3 uur bezig en ze gaat gewoon niet slapen...... Oo ...
Hier ook alweer bijna 2.5 u verder…. 🤯🥹 flesje helpt niet… bij mij helpt niet…. Ja bij mij stil maar zodra ik weg ga gaat t alarm weer af… alleen maar krijzen en zitten in z’n bed dan valt die weer half in slaap en dan zodra die wegvalt is het weer huilen.. pfoe.. dit nog nooit meegemaakt zo heftig.. vorige week vrijdag precies t zelfde.. lag hier 18:20 in bed dn ik was pas 18:00 thuis van werk.. denk ook echt te korte tijd met mij samen en zwaar verlatings angst.. normaal kon ik zo weglopen stel we moesten keer heen snachts
één maand geleden
Reactie op Aznag
Oef ergens blij te lezen dat we niet de enige zijn, maar uiteraard fijn ik ...
Herkebaar!!
20 dagen geleden
Reactie op Doppiej
Hoe gaat het nu bij jullie? Hier is het ook alweer 2 nachten raak 🙂↔️
20 dagen geleden
Reactie op Sineadx
Ik lees even mee want hier precies hetzelfde, als er wat is MOET ze mij heb ...
Het is dramatisch alles is mama de hele dag door!
20 dagen geleden
Reactie op Doppiej
Wij hebben dit een paar maanden geleden gehad, waarbij we uren bezig waren en idd ook tussen ons in, wiegen, zingen, alles wat voorheen werkte niet meer lukte, zoveel aan het huilen. Op een gegeven moment hebben we hem toen wanhopig in zijn eigen bed gelegd (waarbij hij natuurlijk bleef krijsen) en even weggingen om op adem te komen. Serieus nog geen 5 min. later stopte hij en viel hij in slaap. We waren verbijsterd!
Sindsdien slaapt hij eigenlijk altijd door, heel soms huilt hij maar we wachten nu altijd net iets langer en 9 van de 10 keer stopt het binnen 5 min. weer vanzelf.
20 dagen geleden
Reactie op Nini1234
Wij hebben dit een paar maanden geleden gehad, waarbij we uren bezig ware ...
Dit hebben wij ook wel eens gedaan en nu afgelopen nacht ook want ik wist het echt niet meer niks hielp! Ze gaf het na 20 minuten op.. wel waren we daarvoor al 3 uur bezig 🙃 het ging een hele poos goed maar nu ineens sinds 2 dagen weer helemaal mis..