8 Reacties
één maand geleden
Jep hier precies hetzelfde! Dingen die ze heerlijk vond, ze wil het niet meer hebben.
Ik vind het heel lastig, maar als ze echt weigert dan is dat maar zo. Ze krijgt idd ook niks anders.
Maar gezellig aan tafel is het af en toe niet meer🙈🤣
één maand geleden
Dit hebben wij ook een periode gehad. Wat we toen deden is vis (daar is onze zoon helemaal gek op) door de bloemkoolrijst mengen. De sterke vissmaak maskeert de smaak van de groenten en zo kreeg hij toch zijn vitaminen binnen. Inmiddels eet hij weer zoals we van hem gewend zijn, hoewel hij steeds vaker zijn brood niet meer helemaal op eet. Dan geef ik m wat fruit en bied ik zijn brood opnieuw aan. De ene keer eet hij het brood niet meer maar de andere keer weer wel.
één maand geleden
Hier ook ineens! Zodra het avondeten in zicht komt is het eigenlijk al klaar 😂 We proberen wel een alternatief in de vorm van kwark/yoghurt of fruit (vind hij normaalgesproken lekker), maar ook dat gaat er op dat moment niet altijd in 😅. Hij krijgt voor het slapen nog een flesje van 120+4 dus we het laten het avondeten dan maar zitten, morgen weer een dag 😊
één maand geleden
Hier ook ineens alles ging er altijd in zonder na te denken. Nu zit ze vaak echt te voelen en bepaalde structuren zoals champignons of wat stugger vlees tuft ze uit.
Ik probeer altijd iets bij de maaltijd te doen wat ze sowieso op eet. Maar ze krijgt hier inderdaad ook niks anders als ze echt honger heeft eet ze wel denk ik dan. Hier krijgt ze gewoon wat meer yoghurt na als ze slecht gegeten heeft.