5 Reacties
5 maanden geleden
Mijn dochter at ook heel goed. Nu ook al weken slecht, denk misschien nu inmiddels alweer 2 maanden. Wat ik doe, elke dag opnieuw proberen aanbieden en hopen dat ze ineens weer goed gaat eten. Ook heb ik het niet meer met mensen erover, want je hoort altijd hetzelfde: het is een fase. Verschrikkelijke zin!
5 maanden geleden
Helemaal herkenbaar! Ook pas na 6 maanden begonnen, met Rapley, nog heel lang borstvoeding gehad. Maar met name avondeten wil hij absoluut niet meer.
We bieden soms nu groente aan op brood tussen de middag en voor de rest blijven we aanbieden van wat wij eten en zo niet? Dan niet…
5 maanden geleden
Heel herkenbaar. Mijn dochter at sinds een maand of 9/10 echt super goed en heel veel. Ook vanaf 6 maanden Rapley icm borstvoeding. Nu de laatste tijd eet ze niet zo veel meer. Zelfs een hele boterham gaat er haast nooit meer in terwijl ze daar eerst van smulde. En zelfs fruit wil ze soms niet. Ik geef nog bv dus ze haalt bij mij wel weer wat ‘schade’ in. Denk dat veel kindjes dit hebben rond deze periode. Er verandert heel veel voor hen qua ontwikkeling en dan gaat iets anders vaak even minder goed.