17 Reacties

6 maanden geleden

Hier ook slaapregressie helaas, ik geloof niet dat je er iets aan kan doen jammer genoeg. Probeer toch te genieten van de vakantie ☘️😘

6 maanden geleden

Ons meisje van 11 maanden heeft hetzelfde. Overdag geen probleem, maar bij het in de avond naar bed gaan overstuur hard huilen en er toch weer uit moeten..

6 maanden geleden

Help, hoe doen jullie het als je kindje om 5:15 wakker is met het ritmte?? Heb dit echt nog nooit meegemaakt “ zo vroeg “ . Normaal als die dan wakker was viel die wel weer in slaap maar nu niet dus.. doen jullie dan een powernap rond 7? Of gewoon al rond 8 naar bed? Hoor het graag! Gister sliep die nog tot 7 dus wat dit nu weer is geen idee … m’n vriend is er nu met hem uit na bijna uur te laten liggen maar ging nu alleen maar huilen.. en nog harder toen we hem eruit haalde mja

6 maanden geleden

Reactie op devidevries

Help, hoe doen jullie het als je kindje om 5:15 wakker is met het ritmte?? ...
Hier doet ik hem zijn wakkertijd in de ochtend gewoon naar bed, dat is bij ons 2:30 in de ochtend en 3 uur in de middag. Dus 1e slaapje om 7:45.

6 maanden geleden

Reactie op Novabo

Hier doet ik hem zijn wakkertijd in de ochtend gewoon naar bed, dat is bij ...
En zit er dan nog een max aan duur ochtend slaapje? Want hoe kom je dan verder uit?

6 maanden geleden

Reactie op devidevries

En zit er dan nog een max aan duur ochtend slaapje? Want hoe kom je dan ver ...
Ik laat hem niet langer dan tot 10 u in de ochtend slapen soms in uitzondering tot 10:15 en gaat dan 3 uur later naar bed. Is dan vaak tussen 14 en 14:30 wakker en gaat dan om 18:30 naar bed.

6 maanden geleden

Reactie op Novabo

Ik laat hem niet langer dan tot 10 u in de ochtend slapen soms in uitzonder ...
Ohja.. ja een te lang ochtend slaapje kan ookk vroeg wakker veroorzaken en zit je visuele cirkel wij doen meestal uur a max 1.5 bij vroeg wakker ..

6 maanden geleden

Reactie op devidevries

Ohja.. ja een te lang ochtend slaapje kan ookk vroeg wakker veroorzaken en ...
Hier nooit geen problemen gehad met een vicieuze cirkel dus persoonlijk merk ik daar niets van.

6 maanden geleden

Reactie op Novabo

Hier nooit geen problemen gehad met een vicieuze cirkel dus persoonlijk mer ...
Oh… dacht dat je kindje elke dag tussen 5 en 6 wakker werd?

6 maanden geleden

Reactie op devidevries

Oh… dacht dat je kindje elke dag tussen 5 en 6 wakker werd?
Rond 6:15 nu afgelopen week, maar dat is in onze begrippen niet vroeg.

6 maanden geleden

Reactie op Novabo

Rond 6:15 nu afgelopen week, maar dat is in onze begrippen niet vroeg.
Ohja, nee dat is prima! Nouja hoop dat bij deze keer blijft

6 maanden geleden

Bij ons was het ook drama op vakantie qua nachten. Zoontje was toen ook 11 maanden. Vermoed dat het bij ons vooral te maken had met dat hij doorhad dat hij bij papa en mama op de kamer lag. Krijsen tot ik hem dan toch maar uit zijn bedje haalde en dan in ons bed inderdaad alleen maar draaien, spelen etc. En bij terugleggen in eigen bed direct weer krijsen. Wij zijn uiteindelijk 1 dag eerder naar huis gegaan omdat we het niet meer trokken. Thuis sliep hij direct weer door in zijn eigen kamer zonder problemen 😅 Achteraf was het denk een combinatie van doorhebben dat hij bij ons lag, andere omgeving, weer 2 doorkomende tandjes en wellicht dus ook iets van een regressie/sprongetje. Succes nog de rest van de vakantie! Hopelijk wordt het nog iets beter. Misschien kunnen jullie zelf ook een dutje doen tijdens de slaapjes overdag?

6 maanden geleden

Reactie op devidevries

Help, hoe doen jullie het als je kindje om 5:15 wakker is met het ritmte?? ...
Ohneee hier ook al 2 ochtenden tussen 5:15u en 5:45u wakker plots 😵

6 maanden geleden

Reactie op kelldd

Gaat wel lekkker gelijk he bij ons😂👏

6 maanden geleden

Reactie op kelldd

Hoe kom jij uit met tijden… hier 2 x uur en 20 min geslapen en nu al wakker uit middag slaap… ben dus bang al 18;15 de nacht in.. nog nooit gedaan maargoed.

6 maanden geleden

Reactie op devidevries

Hoe kom jij uit met tijden… hier 2 x uur en 20 min geslapen en nu al wakker ...
Ik rek eerste dutje tot 9u… ik lees dat dit slechter is, maar zo doen we het altijd

6 maanden geleden

Reactie op kelldd

Ik rek eerste dutje tot 9u… ik lees dat dit slechter is, maar zo doen we he ...
Ah okeee